🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40727.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

افزایش 154 درصدی سود خالص «الجی دیسپلی» نسبت به سال گذشته

به گزارش رویترز سود سه ماهه تابستان کمپانی «الجی دیسپلی» که در زمینه تولید نمایشگر تخصص دارد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد داشته است. دلیل اصلی این موفقیت افزایش تقاضا از ...

به گزارش رویترز سود سه ماهه تابستان کمپانی «الجی دیسپلی» که در زمینه تولید نمایشگر تخصص دارد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد داشته - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است. دلیل اصلی این موفقیت افزایش تقاضا از طرف تولیدکننده های تلویزیون، موبایل و لپ تاپ بوده است.

این کمپانی که بزرگترین تولید کننده پنل های LCD در جهان به شمار می رود انتظار دارد در سه ماهه جاری نیز شاهد درصد کمی از افزایش سود باشد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
نمایشگر انعطاف پذیر الجی دیسپلی

گفتنی است سود عملیاتی این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شرکت در سه ماهه تابستان بالغ بر 519 میلیون دلار بوده که به خاطر کاهش قیمت LCD نسبت به سه ماه قبل 27 درصد کاهش داشته با این حال سود خالص کمپانی نسبت به سال قبل 152 درصد رشد داشته است.

«دان کیم»، مدیر ارشد بازرگانی الجی دیسپلی درباره برنامه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های آتی این شرکت می گوید:

سرمایه گذاری در محصولات OLED بخشی از برنامه های بلند مدت الجی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دیسپلی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است. ما در کنار تولید پنل های LCD به گسترش کسب و کار OLED و افزایش سوددهی آن هم فکر می کنیم.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیبا این حال تحلیگران هشدار داده اند که افزایش سرمایه گذاری در پنل های OLED و کاهش قیمت نمایشگر ها می تواند به کاهش قابل توجه سود این کمپانی منجر شود. برای مثال قیمت تلویزیون های دارای پنل LCD با قطر بیش از 43 اینچ از خرداد ماه رو - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به کاهش نهاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone