🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18166.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تبلیغات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا با دیپ فیک رهبران روسیه و کره شمالی [تماشا کنید]

ویدیوهای دیپ فیک در سال‌های اخیر نگرانی‌های زیادی در پی داشته‌اند، با این حال به تازگی یک گروه برای تبلیغات خود از دیپ فیک چهره‌های سیاسی مشهور استفاده کرده است. در این تبلیغات که بخشی ...

ویدیوهای دیپ فیک در سال‌های اخیر نگرانی‌های زیادی در پی داشته‌اند، با این حال به تازگی یک گروه برای تبلیغات - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - خود از دیپ فیک چهره‌های سیاسی مشهور استفاده کرده است.

در این تبلیغات که بخشی از کمپین یک گروه غیرحزبی به نام «RepresentUs» محسوب می‌شود، رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین و رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون پیام یکسانی را برای مخاطبین می‌خوانند: آمریکا به هیچ دخالتی در انتخابات نیاز ندارد و خودشان دموکراسی را نابود می‌کنند.

این تبلیغات برای محافظت از حق رای در انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا که حاشیه‌های زیادی تا به امروز داشته، ساخته شده‌اند. هدف از تولید آن‌ها، کمک به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - آمریکایی‌ها در درک شکنندگی دموکراسی و همچنین تحریک آن‌ها برای انجام اقدامات مختلف از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - بررسی ثبت نام برای رای‌گیری و داوطلب شدن برای نظرسنجی‌ها است.

RepresentUs - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - برای تولید این ویدیوهای دیپ فیک با آژانس خلاق «Mischief» در «No Fixed - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - Address» همکاری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - کرده که ایده استفاده از شخصیت‌های سیاسی را مطرح کرده است. برای ساخت این تبلیغات از دو بازیگر با چهره مناسب و همچنین لهجه‌های قابل قبول استفاده شده است.

پس از ضبط ویدیوها، یک هنرمند دیپ فیک با استفاده از یک الگوریتم متن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - باز چهره بازیگران را با چهره پوتین و کیم تعویض کرده است. در نهایت اعضای تیم ویدیو را دوباره مورد پردازش قرار داد تا نتیجه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - نهایی واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

ساخت این تبلیغات تنها ۱۰ روز طول کشیده و به گفته تیم پشت این تبلیغات، در صورت استفاده از فناوری «CGI» به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - چندین ماه زمان برای تولید آن‌ها زمان نیاز بوده است. علاوه بر زمان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - زیاد، ساخت آن‌ها با استفاده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - از CGI نیاز به سرمایه بالایی نیز داشته است.

در ابتدا قرار بود این تبلیغات در رسانه‌های آمریکایی مانند «فاکس» و «CNN» پخش شوند، اما در دقیقه آخر از چنین تصمیمی پشیمان شدند، با این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - وجود شاهد انتشار آن‌ها در دنیای مجازی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نکا استان مازندران - هستیم. این گروه در پایان تبلیغات به غیرواقعی بودن آن‌ها اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone