تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35176.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ماوس الیت و هدست بی‌سیم Alienware معرفی شدند

تا چند روز دیگر نمایشگاه E3 آغاز می‌شود و شرکت‌های تولیدکننده بازی و تجهیزات مرتبط با آن در این رویداد سالانه از محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد اما به رسم هر سال، بعضی شرکت‌ها ...

تا چند روز دیگر نمایشگاه E3 آغاز می‌شود و شرکت‌های تولیدکننده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بازی و تجهیزات مرتبط با آن در این رویداد سالانه از محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد اما به رسم هر سال، بعضی شرکت‌ها به پیشواز نمایشگاه می‌روند و محصولاتشان را پیش از باز شدن درب‌های نمایشگاه معرفی می‌کنند و Alienware امسال یکی از آن‌ها است.

این اولین هدست بی‌سیم Alienware است (و اولین هدست گیمینگش پس از سال ۲۰۰۹) که اسم ساده‌ای هم دارد: - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هدست بی‌سیم Alienware.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

صدای فراگیر مجازی ۷.۱ دارد و سازندگانش مدعی شده‌اند بیس قوی و عمیقی دارد. این هدست از دیگر فناوری‌های شرکت Alienware هم بهره می‌جوید مثل سیستم نورپردازی AlienFX که افکت‌های نوری برای بیش از ۱۶۰ بازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و شما می‌توانید تم‌های جدید را بسازید یا دانلود کنید.

با روشن بودن قابلیت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - AlienFX - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این هدست هشت ساعت و نیم کار می‌کند ولی در حالت خاموش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تا ۱۵ ساعت هم دوام می‌آورد. میکروفون مجهز به ویژگی نویز کنسلینگ دستگاه هم وقتی مورد استفاده نیست درون یکی از گوشی‌ها فرو می‌رود و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بیرون زدگی ندارد. برای کنترل صدا و همه ویژگی‌های هدست، Alienware آن را با یک نرم‌افزار همراه ساخته تا همه نیازهای شما را برطرف کند. قیمت این هدست ۲۲۹ دلار اعلام شده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

علاوه بر این، شرکت Alienware از یک ماوس گیمینگ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با نام الیت نیز رونمایی کرده که کمک می‌کند نشانه‌گیری دقیق‌تری داشته باشید. ویژگی خاص این ماوس، باله‌های کناری قابل تعویضش است که می‌توانید آن‌ها را به دو یا چهار دکمه مجهز کنید و حتی جایگاه کف دست را مناسب دست خودتان تغییر دهید.

برای کنترل بهتر نیز پنج مرحله حساسیت DPI در نظر گرفته شده. این ماوس هم به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فناوری AlienFX مجهز است و اواسط تابستان با قیمت ۸۹ دلاری عرضه می‌شود. تصاویر هدست و ماوس را در ادامه می‌توانید ببینید:

تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تعمیرات یخچال کنمور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone