🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39389.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

باتری غول آسای دوراسل، لوازم خانگی شما را هنگام قطعی برق زنده نگه می دارد

همانطور که برگزارکنندگان نمایشگاه CES امروز به ما یادآوری کردند، در صورتی که برای انجام کارهای خود به گجت های هوشمند نیاز دارید، باید حتماً به فکر برق مصرفی آنها هم باشید. در نمایشگاه CES ...

همانطور که برگزارکنندگان نمایشگاه CES امروز به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ما یادآوری کردند، در صورتی که برای انجام کارهای خود به گجت های - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هوشمند نیاز دارید، باید حتماً به فکر برق مصرفی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آنها هم باشید. در نمایشگاه CES 2018، کم نبوده اند باتری های پرتابلی که هر کدام ظرفیت های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهند، اما هیچکدام با غولی که کمپانی دوراسل ساخته است قابل قیاس نیستند.

با انرژی 660 وات ساعتی، باتری غول - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آسای دوراسل ساخته شده تا در صورت قطعی برق، لوازم خانگی شما را زنده نگه دارد؛ البته قرار نیست با این باتری برق مصرفی بخچال منزلتان را برای چند روز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تامین - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کنید، اما احتمالاً حاضر به پرداخت هزینه ای 500 دلاری هستید تا در سفرهای خود و به دور از منابع انرژی، لپ تاپ، موبایل و تبلت تان را شارژ نگه دارید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

با فرض اینکه باتری دوراسل جریانی 5 ولتی داشته باشد، می توانید آیفون X خود را برای 48 بار به صورت کامل شارژ کنید. چندین پورت USB روی بدنه باتری تعبیه شده و از طرف دیگر، 4 - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خروجی استاندارد AC نیز به چشم می خورد. هنگامی که باتری دوراسل را به AC متصل کنید، شارژ کامل آن تقریباً 10 ساعت زمان می برد. ضمناً به علت استفاده از باتری اسیدی، احتمالاً دلتان نمی خواهد که شارژ باتری دوراسل را کاملاً تخلیه کنید، زیرا بر نگهداری شارژ در طولانی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدت تاثیر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - منفی می گذارد.

برای جلوگیری از بروز این مشکل، دوراسل راه های دیگری برای شارژ باتری خود در نظر گرفته است. پیش از هر چیز، یک پورت برای اتصال پنل های خورشیدی وجود دارد و از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - طرف دیگر، کانکتورهایی شبیه به آنچه زیر کاپوت خودروی خود می یابید همراه با باتری فروخته می شود. بنابراین زمانی که با قطعی برق مواجه شوید و به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - AC دسترسی نداشتید می توانید باتری دوراسل را به باتری اتومبیل خود متصل کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone