🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39392.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Altec از اسپیکرهای جدید و مدل های به روز شده در CES رونمایی کرد

کمپانی آمریکایی «Altec Lansing» در نمایشگاه CES مجموعه ای از اسپیکرهای بروز شده و مدل های جدید را به نمایش گذاشته است. این مجوعه شامل اسپیکرهای جدید سری GVA مجهز  به دستیار هوشمند گوگل، اسپیکر Versa at ...

کمپانی آمریکایی «Altec Lansing» در نمایشگاه CES مجموعه ای از اسپیکرهای بروز شده و مدل های جدید را به نمایش گذاشته است.

این مجوعه شامل اسپیکرهای جدید سری GVA مجهز  به دستیار هوشمند گوگل، اسپیکر Versa at Home، ایربادهای بی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سیم EVO MZX658 و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هدفون های بلوتوثی با قابلیت حذف نویز است.

اسپیکر GVA1 - Live همانند دیگر محصولات Altec Lansing - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از قابلیت اتصال با وای فای تا 15 متر و همچنین بلوتوث برخوردار است. این اسپیکر به ووفری 2 اینجی و 2 پیسیو رادیاتور 2 اینچی مجهز است که وضوح فرکانس های Bass را چند برابر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می  کند.

مدل بزرگتر GVA4 – Live از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پلتفرم شارژ بی سیم Qiو نمایشگر lcd برخوردار است.تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

این سری از اسپیکری قابل حمل نیز برخوردار است که GVA3 - Live To-Go نام دارد، از تائیدیه مقاومت در برابر آب IP67 بهره برده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و باتری آن در صورت پخش مداوم 10 ساعت دوام می آورد.

ایربادهای بی سیم EVO MZX658 نسبت به مدل قبلی Freedom جمع و جورتر شده و از تائیدیه مقاومت در برابر آب - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - IP67 بهره می بردند.تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانیکی از محدودیت های اصلی ایربادهای بی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سیم میزان شارژدهی آنها است اما باتری EVO MZX658 امکان گوش دادن به موسیقی تا چند ساعت را فراهم آورده و علاوه بر این کیس نگهداری آن نیز به شارژ بی سیم Qi مجهز  شده تا کاربر از این لحاظ دغدغه چندانی نداشته باشد.

محصولات دیگر شامل هدفون های بلتوثی MZX900 Active Noise و اسپیکرهای  VersA at Hom و VersA To-Go است. علاوه بر این برخی هدفون های قبلی نیز به دستیارهای هوشمند گوگل و سیری مجهز  شده اند.

Altec Lansing برای اسپیکر های GVA1 Live، GVA3 Live To-Go و GVA4 Live at Home به ترتیب قیمت های 149، 129و 199 دلاری را در نظر گرفته است.

این در حالی است - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که ایرباد MZX658 EVO نیز 99 دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بلوار امام رضا آستانه اشرفیه تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در بلوار امام رضا شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone