🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39384.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری جدید چیپ های اینتل لپ تاپ ها را در معرض خطر قرار می دهد

درحالی که چند روز بیشتر از افشای آسیب پذیری چیپست های اینتل نگذشته حالا خبر از نقص امنیتی در «تکنولوژی مدیریت فعال» (AMT) این شرکت رسیده است.. به گزارش کمپانی توسعه دهنده آنتی ویروس «F-Secure» آسیب ...

درحالی که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چند روز بیشتر از افشای آسیب پذیری چیپست های اینتل نگذشته حالا خبر از نقص امنیتی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در «تکنولوژی مدیریت فعال» (AMT) این شرکت رسیده است..

به گزارش کمپانی توسعه دهنده آنتی ویروس «F-Secure» آسیب پذیری جدید ابزارهای نظارت و نگهداری ارائه شده از طریق AMT در لپ تاپ ها و به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ویژه دستگاه هایی مجهز به پردازنده های vPro را هدف قرار داده و امکان کنترل کامل بر دستگاه را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فراهم می کند.

پیاده سازی چنین حملاتی نسبتا ساده است چرا که موانعی از قبیل پسوردهای BitLocker یا BIOS، پین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های TPM یا تائید هویت های منطقی بر سر راه مهاجم قرار ندارند.تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیبا این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حال از آنجایی که نفوذ با این روش مستلزم ریبوت و ورود به منوی بوت است هکر باید به سیستم دسترسی فیزیکی داشته باشد. در حالی که در اختیار گرفتن کنترل سیستم در این مرحله نیازمند پسورد BIOS است اما افزونه BIOS موتور مدیریت اینتل امکان ورود با پسورد پیش فرض admin را فراهم می کند.

هکرها در مرحله بعد می توانند پسورد پیش فرض را تغییر داده و از راه دور به سیستم دسترسی پیدا کنند.

«هری سینتونن»، از محققان موسسه F-Security در این باره می گوید:

در صورتی که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مهاجم و لپ تاپ مورد نظر در یک شبکه قرار داشته باشند، حمله عواقب خطرناکی به دنبال خواهد داشت چرا که حتی در صورت وجود معیارهای امنیتی کنترل لپ تاپ در اختیار هکر قرار می گیرد.

از آنجایی که اهداف اصلی در این حملات لپ تاپ ها هستند امکان دسترسی فیزیکی به این گجت های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قابل حمل نباید چندان دشوار باشد. از طرف دیگر اجرای این حمله زیر یک دقیقه طول می کشد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و از اینرو هکرها می توانند از کوتاه ترین فرصت ممکن برای رسیدن به مقاصد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خود استفاده کنند.

در حال حاضر تنها راه جلوگیری از این آسیب پذیری تغییر پسورد پیش فرض AMT از admin به مواردی پیچیده تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone