🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39383.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گوگل 60 بازی را به دلیل نمایش تبلیغات مستهجن از فروشگاه خود حذف کرد

گوگل به تازگی خبر از حدف 60 بازی از فروشگاه پلی استور به دلیل پخش آگهی های تبلیغاتی مستهجن داده است. [digipullqoute place="left"]چند روز پیش کمپانی امنیتی چک پوینت خبر از وجود این کد مخرب ...

گوگل به تازگی خبر از حدف 60 بازی از فروشگاه پلی استور به دلیل پخش آگهی های تبلیغاتی مستهجن داده است.

چند روز پیش کمپانی امنیتی چک پوینت خبر از وجود این کد مخرب در فروشگاه پلی استور داده بود

این اقدام گوگل پس از آن صورت گرفته که کمپانی امنیتی «Check Point» چند روز پیش خبر از وجود کد مخربی در فروشگاه پلی استور داده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بود. به موجب این کد، 60 بازی که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برخی از آنها اپ های مرتبط با کودکان بودند، تبلیغات مستهجن نمایش می دادند، به بهانه آلوده شدن دستگاه کاربران به ویروس، آنها را ترغیب به نصب اپ های تقلبی امنیتی می کردند، یا آنها را مجبور به ثبت نام در خدمات پریمیوم هزینه دار می نمودند. به اعتقاد این موسسه امنیتی، کد مذکور در مراحل بعدی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می توانست اهداف مخرب خود را گسترش دهد و حتی اقدام به دزدی گواهینامه ها بنماید.

بر اساس گفته سخنگوی گوگل، این کمپانی اکانت های توسعه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دهندگان این اپلیکیشن ها را معلق کرده و به کاربرانی که اپ های یاد شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را نصب کرده بودند نیز به طور مکرر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اخطارهایی را نمایش خواهد داد. همچنین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گوگل از تلاش شرکت امنیتی چک پوینت برای کمک به امن نگه داشتن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاربران تشکر کرده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

برخی از این 60 اپ تعداد دانلود میلیونی داشته اند. بنا بر گزارش گوگل برخی از این بازی ها بر اساس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شخصیت هایی از کاراکترهای استودیوی انیمیشن پیکسار دیسنی ساخته شده بودند. همچنین بر اساس گزارش شرکت چک پوینت کد مذکور این امکان را فراهم می کرده که آیکون آن مخفی شود. بدین ترتیب امکان حذف راحت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آن وجود نداشته است.

این کد مخرب پس از آنلاک شدن دستگاه کاربر شروع به فعالیت می کرد

نحوه کارکرد کد مذکور به این صورت است که پس از نصب منتظر می شود تا کاربر گجت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اندرویدی خود را آنلاک کند، سپس فعالیت های مخرب خود را آغاز می کند. یکی از کاربران نیز در بخش نظرات تعدادی از این اپ ها اعلام کرده که: «برای فرزندان خود نصب - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نکنید» او در ادامه به نمایش محتوای مستهجن توسط این اپ اشاره کرده است.

گوگل در ماه های اخیر قابلیتی به نام «Google Play Protect» را به فروشگاه نرم افزارهای خود افزوده بود که اپ ها را به منظور اطمینان از سالم بودنشان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چک می کند و در صورت مخرب بودن آنها را از دستگاه کاربر حذف می کند. گوگل به والدین پیشنهاد می دهد که از بخش ویژه خانواده ها به نام «Family Collection»، سن پیشنهاد داده شده برای اپ ها را بررسی کنند و محتوای مناسب را برای فرزندان خود دانلود نمایند. بر اساس ادعای این کمپانی، 60 عدد اپلیکیشنی که اخیراً حذف شده اند، در بخش مرتبط با خانواده ها قرار نداشته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone