🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39394.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت جزئیاتی از کاهش کارایی نسخه های ویندوز با رفع حفره Spectre را منتشر کرد

در روزهای اخیر کشف دو حفره امنیتی «Meltdown» و «Spectre» مرتبط با بسیاری از پردازنده ها موجب شده بود مایکروسافت دست به کار شود و با ارائه به روز رسانی هایی برای ویندوز این حفره ...

در روزهای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اخیر کشف دو حفره امنیتی «Meltdown» و «Spectre» مرتبط با بسیاری از پردازنده ها موجب شده بود مایکروسافت دست به کار شود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و با ارائه به روز رسانی هایی برای ویندوز این حفره ها را رفع کند. البته از قبل اعلام شده بود که رفع این حفره ها می توانند منجر به کاهش سرعت کامپیوترها شود. حالا مایکروسافت اعلام کرده که رفع این حفره ها در ویندوز 10 تأثیر منفی چندانی بر کارایی سیستم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ندارد. در حالی که کاربران ویندوزهای 7 و 8 کاهش قابل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توجه کارایی را تجربه می کنند.

به گفته مایکروسافت پردازنده های سری هسوِل اینتل (نسل چهارم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سری Core) و نیز پردازنده های قدیمی تر، بیشترین میزان کاهش کارایی را با دریافت به روز رسانی جدید برای حفره امنیتی Spectre تجربه خواهند کرد. البته همان طور که قبلاً نیز اعلام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شده بود، میزان این اثرات بستگی به نوع پردازشی دارد که در حال انجام است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بر اساس گفته «تری مِیرسون»، مدیر بخش ویندوز مایکروسافت، کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 که از پردازنده های جدیدتر سری کبی لِیک یا اسکای لِیک بهره می برده اند، در امتیازهای بنچمارک تنها با کاهشی کمتر از 10 عدد مواجه شده اند. بدین ترتیب در این پردازنده ها کاهش کارایی برای بیشتر کاربران محسوس نیست. البته در نهایت کاربران  پردازنده های سری هسوِل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حتی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در ویندوز 10 نیز کاهش کارایی بیشتری را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شاهد خواهند بود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که این میزان در ویندوزهای 7 و 8 بیشتر خواهد شد.

دلیل این کاهش کارایی در ویندوز های 7 و 8 به نحوه انجام برخی از پردازش ها بر می گردد. در این نسخه ها پردازش هایی از قبیل رندر فونت ها در سطح کرنل انجام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می شود. رفع دو حفره یاد شده نیز دقیقاً پردازش های در سطح کرنل را هدف قرار می دهند. همچنین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در پردازنده های اسکای لیک یا جدیدتر، اینتل برخی از دستورالعمل های پردازنده را تغییر داده و بدین ترتیب رفع حفره های امنیتی یاد شده به میزان کمتری کارایی آنها را تحت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تأثیر قرار می دهد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بدین ترتیب به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - طور خلاصه می توان گفت:

  • کاربران ویندوز 10 که از پردازنده های اسکای لیک یا جدیدتر بهره - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می برند، کمترین میزان کاهش کارایی را تجربه می کنند که احتمالاً از نظر بیشتر آنها قابل شناسایی نباشد.
  • کاربران ویندوز 10 که از پردازنده های هسول یا قدیمی تر بهره می برند، کاهش کارایی بیشتر و محسوسی را تجربه خواهند کرد.
  • کاربران ویندوز 7 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یا 8 که از پردازنده های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هسول یا قدیمی تر بهره می برند، بیشترین کاهش کارایی را تجربه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خواهند کرد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده کاربران ویندوز سرور روی هر پردازنده ای، در صورت به روز رسانی میزان بیشتری از کاهش کارایی را شاهد خواهند بود؛ خصوصاً اگر پردازش های آنها به وظایف مرتبط با دستگاه های ورودی و خروجی وابسته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone