🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39393.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی شارپ از 4 خانواده تلویزیون جدید با ابعاد گوناگون در CES 2018 رونمایی کرد

کمپانی شارپ در جریان نمایشگاه CES 2018 از مجموعه تلویزیون های جدیدی رونمایی کرده که احتمالاً در جلب توجه مخاطبان بسیار موفق عمل خواهند کرد. تلویزیون های تازه شارپ در چهار سری Q5000 ،Q7000 ،Q8000 ...

کمپانی شارپ در جریان نمایشگاه CES 2018 از مجموعه تلویزیون های جدیدی رونمایی کرده که احتمالاً در جلب توجه مخاطبان بسیار موفق عمل خواهند کرد. تلویزیون های تازه شارپ در چهار سری Q5000 ،Q7000 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ،Q8000 و Q3000 عرضه می - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شوند و همگی طی ماه آوریل در دسترس خواهند بود؛ هرچند که قیمت آنها کماکان مشخص نیست و باید تا اطلاعیه های بعدی شارپ منتظر ماند.

خانواده Q8000 همانطور که از نامش پیداست، پریمیوم ترین خانواده تلویزیون های شارپ در CES 2018 به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حساب می آید و 5 مدل مختلف با ابعاد 43 الی 65 اینچ را شامل می شود. تمام تلویزیون های سری Q8000 رزولوشن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 4K را به نمایش در می آورند و از HDR10 پشتیبانی می کنند که برجسته ترین تکنولوژی دامنه داینامیک بالا در صنعت نمایشگر است.

این خانواده، نرخ رفرشی معادل 60 هرتز داشته و از بلوتوث و دستیار صوتی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - الکسا آمازون نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، گفتنی است که تلویزیون های Q8000 تا 40 درصد نسبت به مدل های سال 2017 باریک تر هستند و از سیستم عامل Vidaa 2.5 Smart بهره می برند که چند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن پیش فرض را نیز شامل می شود.

بعد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از این، نوبت به خانواده Q7000 می رسد که از نظر مشخصات، شباهت زیادی به سری Q8000 دارد اما چهار مدل تلویزیون را شامل می شود که همگی 60 اینچ هستند. از نظر کیفیت تصویر، تفاوتی میان دو خانواده دیده نمی شود و این موضوع در مورد سیستم عامل هم مصداق دارد. به بیان واضح تر، این خانواده طراحی شده تا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ورژنی ارزان قیمت تر از خانواده Q8000 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باشد و چند قابلیت جانبی مانند پشتیبانی از الکسا و صدای بلوتوث در 4 مدل آن قرار نگرفته است.

هنگامی که به سراغ خانواده Q5000 برویم، اوضاع اندکی پیچیده و عجیب می شود. این خانواده، مجموعه ای از تلویزیون های Full HD را شامل می شود اما کوچکترین مدل آن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با ابعاد 32 اینچی، رزولوشن HD را به نمایش در می آورد. سه مدل دیگر 40، 43 و 50 اینچی هستند و از سیستم عامل سبک Vidaa Lite 2.0 بهره می برند که تفاوت چندان فاحشی با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ورژن 2.5 ندارد. همانطور که انتظار هم می رفت، در مدل های Q5000 خبری از HDR نیست.

و در نهایت نوبت به لاین آپ Q3000 می رسد که اقتصادی ترین خانواده تلویزیون های شارپ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در CES 2018 است و سه مدل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 32، 40 و 43 اینچی با رزولوشن Full HD را شامل می شود. در نهایت باید افزود که تمام تلویزیون های 4K شارپ به چهار پورت HDMI و سه پورت USB مجهز شده اند و سایر مدل ها، از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هر پورت یک عدد کمتر دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone