تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32862.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مرکز ماهر جزئیات بیشتری از حمله به سایت زرین پال را منتشر کرد

مرکز ماهر نسبت به آلودگی مسیریاب‌های شبکه در کشور هشدار داد و اعلام کرد که براساس مشاهدات حسگرهای این مرکز، در روزهای گذشته حجم حملات ثبت شده به تجهیزات «روتر» با افزایش همراه بوده است. ...

مرکز ماهر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نسبت به آلودگی مسیریاب‌های شبکه در کشور هشدار داد و اعلام کرد که براساس مشاهدات حسگرهای این مرکز، در روزهای گذشته - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حجم حملات ثبت شده به تجهیزات «روتر» با افزایش همراه بوده است. این مرکز اواخر هفته گذشته با انتشار اطلاعیه ای نسبت به آلودگی تعداد زیادی از مسیریاب‌های شبکه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - (روتر) در کشور، مربوط به تجهیزات میکروتیک، هشدار داد و با این وجود شب - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گذشته سایت زرین پال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مورد همین حمله قرار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گرفت و ساعتی از دسترس خارج شده بود.

در اطلاعیه هفته گذشته مرکز ماهر چنین آمده بود که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - «متاسفانه به رغم هشدار پیشین این مرکز در اوایل اردیبهشت ماه درخصوص آسیب‌پذیری گسترده‌ روترهای میکروتیک در سطح شبکه کشور، بسیاری از کاربران و مدیران این تجهیزات، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هنوز نسبت به به‌روزرسانی و رفع آسیب‌پذیری این تجهیزات اقدام نکرده اند.»

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

در این راستا مرکز ماهر مربوط به معاونت امنیت فضای تولید و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران، باردیگر با انتشار اطلاعیه ای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تاکید کرد: «پیرو اطلاعیه قبلی درخصوص افزایش آلودگی روترهای ‫میکروتیک در کشور، رصد انجام - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده از افزایش چشمگیر حملات روی پورت ۲۳ (telnet) حکایت دارد؛ منشاء - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این حملات عمدتا روترهای میکروتیک آلوده است.»

در این زمینه روز گذشته نیز درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال مورد هجوم هکرها قرار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گرفت و گفته شد که اطلاعات کاربران این وبسایت مورد سرقت قرار گرفته است.

در این راستا مرکز ماهر با انتشار اطلاعیه ای با بیان اینکه حمله به این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سایت از نوع دیفیس (تغییر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - چهره سایت) بوده است، اعلام کرد:

«رخداد دیفیس سامانه درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال به نام دامنه zarinpal.ir و آدرس IP ۹۱.۲۳۹.۵۵.۲۴۵  توسط اپراتور سامانه مراقبت از رخداد هک و دیفیس مرکز ماهر در ساعت ۲۰:۱۵ روز جمعه مشاهده شد و این موضوع در همان زمان با تماس با مسئولان این شرکت اطلاع داده شد.»

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

مرکز ماهر در این اطلاعیه به موارد زیر اشاره کرده است:

  •  بر اساس بررسی های صورت گرفته تا این لحظه و نیز ادعای قاطع مسئولان شرکت ‫زرین پال، نفوذ تنها در سطح روتر ‫میکروتیک این شرکت صورت گرفته و مهاجم پس از در اختیار گرفتن کنترل روتر، بازدیدکنندگان وب سایت را به صفحه دیگری متعلق به خود مهاجم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هدایت کرده و پیغام Deface - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را منتشر کرده است.
  •  محل فیزیکی استقرار تجهیزات از جمله این روتر،‌ دیتاسنتر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آسیاتک در تهران بوده است. در این مورد مسئولیت نگهداری تجهیز با خود شرکت زرین‌پال بوده و مسئولیتی متوجه آسیاتک نبوده است.
  •  پیگیری مرکز ماهر برای صحت‌سنجی قطعی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ادعای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شرکت، با توجه به اعمال reset factory تجهیز جهت بازیابی رمز عبور توسط مسئولان آن، امکانپذیر نبوده است. شرکت آسیاتک نیز به دلیل عدم ذخیره سازی netflow‌ شبکه، در این خصوص نتوانسته کمکی ارائه کند. با اینحال لاگ‌های دیگر درحال تهیه است که ممکن است شواهد بیشتری ارائه کند. درخصوص این آسیب‌پذیری میکروتیک طی چند ماه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گذشته ۳ بار توسط مرکز - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ماهر از طریق سایت، شبکه تعاملی و پیامک اطلاع رسانی شده است.
  •  در این خصوص پیش‌تر آدرس روترهای میکروتیک آسیب پذیر در کشور شناسایی شد و به تفکیک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استانی در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اختیار مراکز ICT استانی  قرار گرفت. آدرس روتر این شرکت نیز به نام سامان سیستم پرداز کیش در میان روترهای آسیب پذیر بوده و با توجه به آدرس ثبت شده آن (در سایت Ripe.net) در جزیره کیش، اواسط هفته گذشته به مسئولان آن استان اطلاع رسانی شد.
  •  شمار دیگری از روترهای آسیب پذیر میکروتیک که مورد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نفوذ قرار گرفته و درحال حمله به نقاط دیگر شبکه کشور هستند نیز شناسایی شده و هفته گذشته در اختیار شرکت های سرویس - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دهنده اینترنت قرار گرفته است. فهرست کل اینIP ها در سامانه تعاملی نیز برای ۲۳۱۸ نفر از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمایندگان دستگاه‌ها در هفته گذشته ارسال شد.

مدیر این وبسایت نیز با تایید حمله صورت گرفته به این سایت، گفته است که این حمله در روتر میکروتیک لایه نت ورک اتفاق افتاده که کوتاهی از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سوی این مجموعه بوده است اما از آنجایی که حمله در لایه اکسس شبکه نبود، هیچ دیتایی لو نرفته و مورد سوء استفاده واقع نشده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است. البته این ادعا توسط برخی کارشناسان مورد سوال قرار گرفته چرا که به گفته آنان کسی که توانسته ترافیک را به هرجایی منقل کند می‌تواند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به راحتی دیتای شبکه را هم شنود کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone