🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20938.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مذاکرات دولت ترامپ با اینتل و TSMC برای انتقال خطوط تولید به آمریکا

دولت ترامپ به دلیل نگرانی در مورد وابستگی به کشورهای آسیایی برای تولید فناوری‌های حساس، در حال مذاکره با تراشه سازان بزرگ برای ساخت کارخانه در خاک آمریکا است. با اینکه وال استریت ژورنال در ...

دولت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان - ترامپ به دلیل نگرانی در مورد وابستگی به کشورهای آسیایی برای تولید فناوری‌های حساس، در حال مذاکره با تراشه سازان بزرگ برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان - ساخت کارخانه در خاک آمریکا است.

با اینکه وال استریت ژورنال در گزارش خود به مذاکره دولت آمریکا با چندین شرکت تراشه ساز اشاره می‌کند، به نظر می‌رسد اینتل برنامه جدی تری برای ساخت کارخانه در آمریکا دارد تا نگرانی‌های دولت آمریکا را در مورد وابستگی به کارخانه‌های خارجی کاهش دهد.

دولت ترامپ سابقه خوبی در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان - وادار کردن شرکت‌های آمریکایی به تولید محصولاتشان در خاک ایالات متحده ندارد و پیش بینی احداث کارخانه‌های جدید تولید تراشه در این کشور کمی از دور از انتظار است. ولی وال استریت ژورنال در گزارش خود تأکید می‌کند که مذاکرات جدی هستند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان

کمپانی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان - تایوانی TSMC که چیپ‌های سری A اپل را می‌سازد، در مورد ساخت کارخانه در ایالات متحده آمریکا در حال مذاکره با اپل و آژانس‌های آمریکایی است. طبق گزارش وال استریت ژورنال، اینتل تمایل زیادی به مشارکت داشته و نایب رئیس آن به خبرگزاری یاد شده گفته که «ما در این مورد بسیاری جدی هستیم.»

جزئیات بیشتری در مورد مذاکرات دولت آمریکا با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان - شرکت‌های تراشه ساز و برنامه‌های آینده منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد شرکت‌های تولید کننده تراشه به دنبال مشارکت در قراردادهای نظامی پولساز این کشور هستند. وال استریت ژورنال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان - اشاره می‌کند که «Bob Swan»، مدیرعامل اینتل ماه گذشته میلادی در نامه‌ای به وزارت دفاع آمریکا گفته است که احداث کارخانه تراشه در خاک آمریکا «به نفع ایالات متحده و اینتل» خواهد بود.

همه گیری کووید ۱۹ سبب بدبینی دولت آمریکا به جهانی سازی شده و آن را به فکر احداث کارخانه‌ها در این کشور انداخته است، ولی انتقال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان - تولیدات بخش فناوری به داخل آمریکا صرفاً با احداث کارخانه در این کشور امکان پذیر نیست. زنجیره تأمین بین المللی که بیش از یک دهه در آن سرمایه گذاری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر همدان استان همدان - شده به آسانی قابل جایگزین کردن نیست، بنابراین حتی اگر مذاکرات دولت آمریکا با تراشه سازان به عمل منتهی شود، نمی‌توان به این زودی‌ها انتظار ساخت تراشه‌های اپل در خاک آمریکا را داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone