🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21685.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

«نمایشگر مزه» و شبیه‌سازی طعم‌ها؛ بدون غذا خوردن مزه‌ها را بچشید

لیسیدن دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند می‌تواند شما را مریض کند، البته شاید محقق باشید و وسیله‌ای الکترونیکی را برای ایجاد طعم‌ها به صورت مصنوعی تولید کنید که در اینصورت موضوع فرق می‌کند. اخیرا یک ...

لیسیدن دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند می‌تواند شما را مریض کند، البته شاید محقق باشید و وسیله‌ای الکترونیکی را برای ایجاد طعم‌ها - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - صورت مصنوعی تولید کنید که در اینصورت موضوع فرق می‌کند. اخیرا یک دانشمند ژاپنی موفق به توسعه دستگاهی با نام «نمایشگر مزه» برای شبیه‌سازی طعم‌های مختلف شده است.

چندین سال پیش بسیاری بر این باور بودند که «نقشه زبان» حقیقت دارد. نقشه زبان بیان می‌کند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - که هر بخشی از زبان می‌تواند طعم خاصی مانند شیرین - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - ترش را تشخیص دهد. امروزه می‌دانیم که نقشه زبان صحت ندارد و تمام بخش‌های زبان می‌توانند مزه را تشخیص دهند. در کنار شیرین، ترش، شور و تلخ، طعم پنجمی با نام «اومامی» وجود دارد که نقش بالایی در لذت بردن از غذا ایفا می‌کند.

درک این موضوع که زبان ما چگونه کار می‌کند باعث شده دانشمند ژاپنی، «Homei Miyashita» دستگاهی با نام «ترکیب‌کننده نوری‌ماکی» تولید کند. این دانشمند دستگاه خود را با الهام از این موضوع - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - که چشم به راحتی می‌تواند زبان را بدون وجود طعم فیزیکی گول بزند، توسعه داده است.

این دستگاه از یک نمایشگر تشکیل شده که از پیکسل‌های - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - میکروسکوپی ساخته شده از عناصر قرمز، سبز و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - آبی استفاده می‌کند که برای ایجاد یک تصویر تمام رنگی با شدت‌های مختلف باهم ترکیب می‌شوند. Miyashita با توجه به این موضوع که می‌توان با - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیدن زبان را گول زد، برای دستگاه خود - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - علاوه بر ترکیب‌کننده نوری‌ماکی، نام نمایشگر مزه را نیز درنظر گرفته است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان

تا به امروز تلاش‌های زیادی برای شبیه‌سازی طعم‌های مصنوعی روی زبان صورت گرفته اما آن‌ها روی یک مزه خاص تمرکز کرده‌اند یا طعم مخصوصی را تقویت کرده‌اند که برای مثال بدون افزودن نمک موفق به ایجاد طعمی بسیار شور شده‌اند. دستگاه دانشمند ژاپنی روش تهاجمی‌تری را در پیش گرفته که از ۵ ژل استفاده می‌کند. این ژل‌ها - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - هنگام برقراری تماس با زبان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - انسان می‌توانند پنج طعم مختلف ایجاد کنند.

این ژل‌‌های رنگی که به صورت لوله‌های بلند از «آگار» ساخته شده‌اند، از «گلیسین» برای طعم شیرین، «سیتریک اسید» برای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - طعم اسیدی، «سدیم کلراید» برای طعم شور، «کلرید منیزیم» برای تلخی و «سدیم گلوتامیک» برای مزه اومامی استفاده می‌کنند.

زمانی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - که دستگاه روی زبان قرار می‌گیرد، کاربر تمام مزه‌ها را به صورت همزمان حس می‌کند، اما طعم‌های خاصی می‌توانند با میزان و شدت‌های مختلف - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیز تولید شوند. نمونه اولیه این دستگاه در فویل مسی پیچیده شده تا زمانی که فرد آن را در دست می‌گیرد و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - روی زبان خود قرار می‌دهد، یک مدار الکتریکی از طریق بدن انسان شکل بگیرد تا تکنیکی با نام «الکتروفورز» را ساده‌تر کند.

الکتروفورز فرایندی بوده که هنگام اعمال جریان الکتریکی امکان جابجایی مولکول‌ها در ژل‌ها را فراهم می‌کند. در این دستگاه الکتروفورز برای لمس مواد داخل ژل با زبان کارایی دارد. دستگاه ترکیب‌کننده نوری‌ماکی به کاربران اجازه می‌دهد که بدون خوردن غذای واقعی، طعم‌های مختلف را امتحان کنند. نمونه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اولیه این دستگاه ابعاد بزرگی دارد، اما می‌توان آن را به صورت یک وسیله کامپکت طراحی کرده تا کاربران بجای خوردن غذاهای پرکالری، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کرمانشاه استان کردستان - تنها طعم آن‌ها را تجربه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone