🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21687.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

۱۲ هزار شکایت بابت اینترنت در ماه گذشته توسط مردم ثبت شده است

تعداد ۲۰ هزار و ۵۹۸شکایت در یک ماه گذشته در سامانه ۱۹۵ ثبت شده که نزدیک به ۱۲ هزار عدد از این شکایات، یعنی بیش از نیمی از آنها مربوط به اینترنت است. آمارهای رگولاتوری ...

تعداد ۲۰ هزار و ۵۹۸شکایت در یک ماه گذشته در سامانه ۱۹۵ ثبت شده که نزدیک به ۱۲ هزار عدد از این شکایات، یعنی بیش از نیمی از آنها مربوط به اینترنت است.

آمارهای رگولاتوری نشان می‌دهد در یک سال جاری، تعداد ۳۷ هزار و ۶۲۲ شکایت در این سامانه ثبت شده که ۲۸ هزار و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - ۲۷۱ مورد از آنها نیز فیصله یافته است. این عدد یعنی در سال گذشته، بیش از ۷۵ درصد شکایات به نتیجه رسیده‌اند. البته به طور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - کلی باید گفت که از زمان راه‌اندازی این سامانه تا به امروز، بیش از ۹۲ درصد شکایات خاتمه پیدا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل
همانطور که در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - نقشه جغرافیای شکایات مشخص است، استان تهران بیشترین شکایات را ثبت کرده است

در یک ماه گذشته که اشکالات زیادی در اینترنت کشور به واسطه شیوع ویروس کرونا و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - رشد مصرف سرانه اینترنت در مردم به وجود آمده بود، ۶۲ درصد شکایات به نتیجه رسیده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

به طور دقیق ۱۱ هزار و ۷۸۸ شکایت پیرامون مشکلات اینترنت (اعم از سرعت و کیفیت و مسائلی از این قبیل) به شامانه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - ۱۹۵ احراز شده که ۷ هزار و ۷۸۸ مورد از آنها (معادل ۶۶ درصد) حل و فصل شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

در حوزه خدمات تلفن همراه (آنتن‌دهی و غیره) نیز شکایات همچنان ادامه دارد و طی یک ماه پیش ۳ هزار و ۹۸۳ شکایت پیرامون این سرویس‌ها توسط مردم صورت گرفته است. از این تعداد شکایات، ۲ هزار و ۶۲۷ مورد (معادل تقریبا ۶۶ درصد) به سرانجام رسیده‌اند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

کاربران در زمینه تلفن ثابت نیز مشکلات - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - زیادی داشته‌اند و بیش از ۳ هزار شکایت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - در این سامانه ثبت کرده‌اند که ۵۸ درصد آنها (به طور دقیق ۱۷۵۲ مورد) پاسخ داده شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

ایام شیوع کرونا مصادف با فعالیت مضاعف شرکت ملی پست بوده و این فعالیت همچنان با ادامه این شرایط ادامه دارد. در ماه گذشته - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - مردم از خدمات پستی نیز شکایاتی داشته‌اند و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - ۵۳۴ مورد اعتراض ثبت کرده‌اند که ۲۸۷ مورد (معادل ۵۲ درصد) حل و فصل شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

شکایت پیرامون موضوع ارزش افزوده نسبت به ماه‌های گذشته کاهش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - چشمگیری پیدا کرده و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - در ماه گذشته تنها ۴۴ شکایت ثبت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - شده که ۳۴ مورد (معادل ۷۷ درصد) از آنها خاتمه یافته‌ است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

شکایت در زمینه تششعات نیز در ماه‌های جاری کاهش چشمگیری پیدا کرده و در ماه گذشته ۹۱ مورد شکایت انجام شده که البته رسیدگی به آنها چندان جالب نبوده است چرا که تنها ۱۱ مورد (معادل ۱۲ درصد) پاسخ داده شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

شکایت از دفاتر پیشخوان نیز در ماه گذشته به تعداد قابل توجهی رسیده و این موضوع با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی مردم، جالب به نظر می‌رسد. نکته منفی این بخش اما به رسیدگی نادرست دفاتر پیشخوان به شکایت‌های مردمی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - برمی‌گردد چرا که از بین ۱ و ۱۴۷ شکایت صورت گرفته، تنها ۴۰۸ مورد (معادل ۳۵ درصد) شفافسازی شده‌اند.

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به‌منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان آغاز به کار کرده است. کاربران سرویس‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می‌توانند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - با مراجعه به سایت https://195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را از سرویس‌های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.

کاربران در مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی‌بر مکان‌نمای جغرافیایی، ابتدا باید محل شکایت خود را در منوی جست‌وجو انتخاب و روی نقشه به‌صورت دقیق مشخص کنند و در مرحله بعدی اطلاعات شکایت شامل سرویس، نام اپراتور، نوع و موضوع شکایت را وارد کرده و با انتخاب دکمه مرحله بعد وارد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - منوی اطلاعات تماس شوند.

در این مرحله پس از ورود اطلاعات تماس و متن شکایت، گزینه ثبت را انتخاب کنند. پس از ثبت شکایت کاربر، کد رهگیری شکایت روی صفحه نمایش داده شده و همزمان به شماره تلفن همراه درج‌شده در اطلاعات تماس ارسال می‌شود.

راستی شما در این روزها با کدام - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - خدمات وزارت ارتباطات به مشکل خورده‌اید؟ آن را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone