🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21686.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بیش از ۲۲ هزار نفر از پرسنل فیسبوک برای همیشه دورکار می‌شوند

فیسبوک تا کنون با ارائه مشوق های مالی کارکنان را به حضور در ادارات و حتی سکونت در نزدیکترین فاصله به دفتر مرکزی تشویق می کرد اما ظاهرا مشاهده بازدهی آنها در دوران قرنطینه باعث ...

فیسبوک تا کنون با ارائه مشوق های مالی کارکنان را به حضور در ادارات و حتی سکونت در نزدیکترین فاصله به دفتر مرکزی تشویق می کرد اما ظاهرا مشاهده بازدهی آنها در دوران قرنطینه باعث شده این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران - کمپانی راه دیگری را در پیش بگیرد

ظهور ویروس کرونا به محرکی برای پیاده سازی تغییرات عمده در شرکت های بزرگ و کوچک تبدیل شده است. مقاومت آنها در برابر راه حل های مبتنی بر سیستم های ابری یک شبه از بین رفته و برگزاری رویدادهای فیزیکی تا حد زیادی جایش را به ویدیو کنفرانس داده است. پیش از این توییتر به کارکنانش اجازه داده در صورت تمایل و امکان به صورت دائمی دورکار شوند.

اخیرا اسپاتیفای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران - و «کوین بیس» اعلام کرده اند کارکنان در ماه های آتی اجباری به حضور در محل کار نخواهند داشت. حالا هم نوبت به یکی از غول های دنیای فناوری رسیده که به دورکاری روی خوش نشان دهد. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک طی استریمی زنده تاکید کرد که ۵۰ درصد از پرسنل ۴۵ هزار نفری این شرکت طی دهه آینده دورکار خواهند شد. برای جلوگیری از اخلال در روند کاری این فرایند به صورت تدریجی انجام شده و بین ۵ تا ۱۰ سال طول خواهد کشید.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران

این شرکت در چرخشی آشکار از برنامه هایش برای استخدام گسترده نیروهای دورکاری خبر داده که نیازی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران - به حضور فیزیکی در محل ادارات ندارند. از نظر زاکربرگ این روند علاوه بر افزایش دایره مهارت های کارکنان، از نظر اقتصادی هم به سود مجموعه تمام خواهد شد.

زاکربرگ در حالی این خبر را اعلام کرده که نرم افزار همکاری شرکتی فیسبوک با عنوان Workplace به لطف افزایش دورکاری شاهد رشدی خیره کننده بوده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران - و تعداد کاربران سرویس پولی آن از ۳ میلیون نفر در پاییز سال قبل به ۵ میلیون نفر رسیده است.

از سوی دیگر اپل و گوگل ظاهرا قصدی برای پیاده سازی سیستم دورکاری ندارند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران - اما تا پایان سال جاری برای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران - پیشگیری از شیوع کرونا دفاتر خود را به صورت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کلاردشت استان مازندران - محدود و با تعداد مشخصی از کارکنان بازگشایی خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone