🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10782.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Caviar از نسخه‌های لوکس زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ با طراحی جمجمه رونمایی کرد

گوشی‌های تاشو سامسونگ ۲۰ مردادماه در رویداد آنپکد معرفی می‌شوند. پیش از معرفی رسمی، شرکت Caviar که به فروش گوشی‌های لوکس و ویژه خود معروف است از برنامه‌های خود برای گلکسی زد فولد ۳ و ...

گوشی‌های تاشو سامسونگ ۲۰ مردادماه در رویداد آنپکد معرفی می‌شوند. پیش از معرفی رسمی، شرکت Caviar که به فروش گوشی‌های لوکس و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - ویژه خود معروف است از برنامه‌های خود برای گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - فلیپ ۳ رونمایی کرده است.

نسخه لوکس زد فلیپ ۳ با اسکلت Catrina Calavera و در مجموع ۴۱۹ سنگ با رنگ‌های جذاب همراه شده است. اسکلت قرار گرفته شده در این نسخه بر اساس - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - آثار هنری «دیگو ریورا» همسر «فریدا کالو» ساخته شده است. نسخه ساخته شده توسط شرکت Caviar از زد فلیپ ۳ شامل الماس، یاقوت، یاقوت کبود، زمرد و طلای سفید ۱۸ عیار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌شود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی

نسخه لوکس زد فولد ۳ ظاهری تیره‌تر خواهد داشت که جمجمه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - آتشین قرار گرفته در مرکز پنل پشتی آن نماد پادشاه آتش اسکاندیناوی، یعنی سورت غول‌پیکر است. بدنه این گوشی از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - تیتانیوم سیاه ساخته شده است و برای ساخت جمجمه آن از تیتانیوم صیقلی استفاده شده است. علاوه بر این، در چشم مجسمه نیز از یاقوت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - استفاده شده است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی

شرکت Caviar اعلام کرده است که این فقط ۹۹ دستگاه از گلکسی زد فولد ۳ خود را با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - قیمت ۱۰،۷۷۰ دلار به فروش می‌رساند. همچنین زد فلیپ ۳ این شرکت با روکش جواهری خود قیمت سرسام آور ۴۶،۴۶۰ دلار را به همراه دارد و تنها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - ۲۰ دستگاه از آن ساخته می‌شود.

این شرکت اخیرا از گران‌ترین گوشی هواوی جهان یعنی میت ۴۰ پرو با یشم سبز در سه مدل مختلف رونمایی کرده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - بود. همچنین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - برای طرفداران گوشی‌های آیفون نیز از طراحی کیهانی آیفون ۱۳ پرو با قیمت پایه حدود ۱۵ هزار دلار خبر داده بود.

سامسونگ در رویداد آنپکد خود که روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر دلیجان استان مرکزی - تهران برگزار خواهد شد از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ و ساعت‌های جدید سری گلکسی (گلکسی واچ ۴) خود و گلکسی بادز ۲ رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone