🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34847.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

شرکت دولتی چینی کنترل داده های آی کلاود اپل را به دست گرفت

بیش از 130 میلیون آیفون در چین وجود دارد که از این پس قرار است داده های آنها در کمپانی دولتی چین ذخیره شود. بخشی از چاینا تلکام، اپراتور مخابراتی که شرکتی دولتی به حساب ...

بیش از 130 میلیون آیفون در چین وجود دارد که از این پس قرار است داده های آنها در کمپانی دولتی چین ذخیره شود.

بخشی از چاینا تلکام، اپراتور مخابراتی که شرکتی دولتی به حساب می آید، از روز گذشته کنترل نگهداری داده های کاربران iCloud را بر عهده دارد و در واقع این وظیفه را از شرکت Guizhou-Cloud Big Data دریافت کرده؛ شرکتی که در ماه فوریه عملیات کنترل روی کسب و کار iCloud اپل در چین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را به دست گرفته بود.

به گزارش وبسایت سی نِت در تماسی که با اپل برقرار شده، کمپانی ساکن کوپرتینو این تغییر را تأیید کرده است. این داده ها شامل تصاویر، متون، یادداشت ها و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اطلاعات مرتبط با تقویم ها می شوند. با این حال «ژیانگ لیگانگ» از متخصصان حوزه صنعت ادعا کرده: «هیچ اپراتور مخابراتی نمی تواند بر داده های کاربران نظارت و آنها را مدیریت کند و اپل برای فراهم کردن خدمات شبکه نیاز به اپراتورهای محلی چینی دارد».

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

برخی از کاربران چینی ناراضی در شبکه اجتماعی ویبو که معادل چینی توییتر به حساب می آید، اظهار نظر کرده اند: «آنها می خواند حریم خصوصی من را سرقت کنند». کاربر دیگری گفته: «برادر بزرگ گفت: حریم خصوصی در برابر کارایی و امنیت».

پیش از این مدافعان حقوق بشر از اقدام ماه فوریه اپل (واگذاری قدرت عملیاتی به شرکت Guizhou-Cloud Big Data) شدیداً انتقاد کرده بودند. در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آن زمان به دلیل الزامات قانونی اپل در چین، شروع به نگهداری کلیدهای رمزنگاری برای داده های iCloud به واسطه کمپانی یاد شده کرده بود. با این حال اکنون کنترل به اپراتور متعلق به دولت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - واگذار شده است.

سازمان عفو بین الملل اعلام کرده که با این اقدام و بدون محافظت های امنیتی کافی مقامات چینی به طور بالقوه می توانند دسترسی نامحدودی به تمامی [داده های] کاربران چینی اپل داشته باشند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

به گزارش وبسایت تک کرانچ تا قبل از اوایل سال جاری میلادی تمامی کلیدهای رمزنگاری مرتبط با کاربران چینی در ایالات متحده نگهداری می شد. به این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ترتیب مقامات محلی برای درخواست دسترسی به اطلاعات باید از سد سیستم قضایی ایالات متحده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گذر می کردند، در حالی که اکنون به این منظور به دادگاه های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چین متکی هستند.

البته در این بین هنوز کور سوی امیدی برای کاربران چینی اپل وجود دارد. آنها می توانند با انتخاب کشور دیگری به غیر از چین در حساب کاربری iCloud خود، ذخیره سازی اطلاعات در سرورهای محلی این کشور را نپذیرند. البته مشخص نیست که در این صورت اطلاعاتشان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از سرورهای چین منتقل (یا حذف) می شود یا خیر. شاید هم بهترین گزینه پیش روی کاربران، ساخت حساب کاربری جدید با انتخاب کشوری دیگر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone