🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37769.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آیا آیفون 10 به پایان خط رسیده است؟

اخیرا کمپانی TSMC که وظیفه تامین برخی قطعات برای اپل را بر عهده دارد، پیش بینی خود از سود سالیانه را کاهش داده و حالا یک تحلیلگر برجسته و آشنا به این شرکت مدعی شده که ...

اخیرا کمپانی TSMC که وظیفه تامین برخی قطعات برای اپل را بر عهده دارد، پیش بینی خود از سود سالیانه را کاهش داده و حالا یک تحلیلگر برجسته و آشنا به این شرکت مدعی شده که دلیل آن «به پایان خط رسیدن آیفون 10 است».

Neil Campling تحلیلگر «گروه کارگزاری Mirabaud Securities» که در ده سال اخیر فهرست موجودی TSMC را رهگیری کرده، با اشاره به انبار شدن بسیاری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از قطعات در این مجموعه و گفتگو با تامین کنندگان به این نتیجه رسیده که اپل میزان سفارشات قطعات آیفون را تا حد زیادی کاهش داده و حتی آن را متوقف کرده استتعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقیCampling - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مدعی است - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که دلیل توقف روند خرید چیپ ها از سوی اپل این است که تولید آیفون 10 در سال جاری میلادی به پایان خواهد رسید:

کاهش میزان سفارشات اپل و مشکل افزایش موجودی در TSMC منعکس کننده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - عدم نیاز به این قطعات است و دلیل اصلی آن هم به برنامه های اپل برای توقف تولید آیفون 10 برمی گردد.

پاییز گذشته نیز شایعاتی در مورد توقف سفارش قطعات برای این مدل ویژه به گوش می رسید و این تحلیلگر مدعی شده که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دلیل اصلی این مساله قیمت بالای آیفون 10 است که از 999 دلار برای مدل پایه شروع می شود.

انتظار می رود کمپانی کوپرتینویی در شهریور ماه از آیفون های 2018 رونمایی کند که به گفته «مینگ چی-کو»، تحلیلگر موسسه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - KGI شامل یک مدل میان رده به نام آیفون 9 نیز خواهد بود. این اسمارت فون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از نمایشگر لبه تا لبه 6.1 اینچی با پنل  LCD، دوربین TrueDepth، قابلیت امنیتی Face ID، دوربین اصلی با یک سنسور و  3D Touch بهره می برد.

بر اساس پیش بینی این تحلیلگر آیفون های دیگر نیز شامل نسخه بعدی آیفون 10 با نمایشگر OLED، مدل موسوم به آیفون Xs با صفحه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمایش 5.8 اینچی و Xs پلاس است که احتمالا به نمایشگر 6.5 اینچی تولید سامسونگ مجهز خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone