🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37773.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

معرفی ربات iSoundBot؛ به دنبال صدای دلنشین موسیقی

تا حالا برایتان پیش آمده که یک موسیقی یا ترانه زیبا را بشنوید و هیچ چیزی در مورد آن ندانید؟ مسلما این اتفاقی است که برای بسیاری از ما رخ داده و آخر هم نتوانسته ...

تا حالا برایتان پیش آمده که یک موسیقی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یا ترانه زیبا را بشنوید و هیچ چیزی در مورد آن ندانید؟ مسلما این اتفاقی است که برای بسیاری از ما - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رخ داده و آخر هم نتوانسته ایم بفهمیم که آن اثر متعلق به کیست. اما شاید شنیده باشید که می شود با یک سری سرویس خاص، آهنگ ها را شناسایی کرد و اطلاعات مربوط به آن ها را به دست آورد.

از طرفی، با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ای به خود می گیرند و دسترسی به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مسائل مختلف از جمله شناسایی موسیقی یا ترانه ای خاص را راحت تر می کنند.

به همین منظور، امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام برای تان از رباتی به نام iSoundBot می - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گوییم که می توانید با استفاده از آن، یک آهنگ خاص را شناسایی کنید و اطلاعات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مربوط به آن را به دست آورید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

iSoundBot در یک کلام ربات به شدت ساده ای است که می تواند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از طریق شنیدن صدای یک موسیقی، آن را شناسایی کند و در مورد آن هر چه می داند را ارائه دهد. انصفا این کار را هم سریع، بی دردسر و موفق انجام می دهد و به هیچ وجه کاربر را حین استفاده اذیت نمی کند.

نحوه کار کردن با آن نیز راحت است و فقط کافیست پس از ورود به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - صفحه ربات، صدای موسیقی مورد نظر را ضبط کنید و برایش بفرستید. با این کار، عملیات شناسایی iSoundBot آغاز می شود و در کسری از ثانیه اطلاعاتی از جمله نام خواننده، نام ترانه، تاریخ انتشار و میزان محبوبیت آن را در اختیارتان قرار می دهد.

جالب اینجاست که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - iSoundBot لینک اسپاتیفای و یوتوب آهنگ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شناسایی شده را هم در اختیارتان می گذارد تا بتوانید راحت تر آن را پیدا و گوش کنید. علاوه بر این ها، iSoundBot چند موزیک مشابه را هم به شما پیشنهاد می دهد که اگر دوست داشته باشید می توانید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به سراغ آن ها هم بروید.

در کل iSoundBot ربات خوبی است و کارش را درست و دقیق انجام می دهد و می توان از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن برای پیدا کردن آهنگ هایی که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هیچ چیز خاصی از آن ها نمی دانیم، کمک گرفت.همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جذابی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

در دیجیاتو بخوانید:

شش کاری که بدون روت کردن موبایل اندرویدی می توانید انجام دهید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone