🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37764.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تعمیرکاران کامپیوتر از خاطرات جالبشان می گویند

تکنسین ها قشری از جامعه هستند که به اقتضای سروکار داشتن با بخش بزرگی از مردم، اغلب به موارد جالبی برمی خورند. این مساله شامل خراب شدن کامپیوترها به خاطر مسائل عجیب و سرو کله ...

تکنسین ها قشری از جامعه هستند که به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اقتضای سروکار داشتن با بخش بزرگی از مردم، اغلب به موارد جالبی برمی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - خورند. این مساله شامل خراب شدن کامپیوترها به خاطر مسائل عجیب - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و سرو کله زدن با کاربرانی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می شود که از مفاهیم ابتدایی کامپیوتر هم سر در نمی آورند.در ادامه مطلب برخی از این خاطرات جالب ارائه شده اند.

معلم یکی از مدارسی که لپ تاپ هایشان را از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ما خریده بودند 17 دستگاه از آنها با هم برای ما ارسال کرده و مدعی شد که شما با نصب یک به روزرسانی آنها را از کار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - انداخته - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اید و خودتان هم باید تعمیرش کنید. پس از اینکه لپ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تاپ ها به دست ما رسید فهمیدیم که این خانم معلم تمام دانش آموزان را به همراه لپ تاپ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ها برای مطالعه آب و هوا زیر باران برده است.

یکی دیگر از این تکنسین ها شرایطی را که مجبور بوده علاوه بر تعمیرکار نقش جانور شناس هم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بازی کند شرح داده:

یکی از بدترین مواردی که با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن برخورد داشته وجود تعداد بسیار زیادی کرم در کامپیوتر بوده

فرد دیگری هم به وجود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - موش زنده در سیستم اشاره کرده که به گفته مشتری قرار بوده غذای مار شود اما از مهلکه فرار کرده بود.تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی بدترین مورد اما به تکنسین دیگری تعلق می گیرد:

مشتری با یک PC بسیار قدیمی وارد فروشگاه شد که سنگین هم به نظر می رسید. کامپیوتر را به انتهای تعمیرگاه برده و برای پرسیدن چند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سوال پیش او برگشتم که در همین حین همکارم جیغ بسیار بلندی کشید.

با عجله به انتهای تعمیرگاه برگشتم تا ببینیم چه خبر شده که دیدم به سوسکی بسیار بزرگ اشاره می کند که انگار از جنگل های ماداگاسکار آمده بود. به هر حال سوسک بخت برگشته را کشتم اما - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چند دقیقه بعد سر و کله یکی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیگر پیدا شد .اصلا نمی دانستیم این سوسک ها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از کجا آمده اند اما زمانی که کامپیوتر قدیمی را باز کردیم  با تعداد زیادی از آنها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مواجه شدیم که آنجا  لانه کرده بودند؛  هنوز هم کابوس آن کامپیوتر را می بینم.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیظاهرا وجود مواد مختلف از ذرت و ساندویچ گرفته تا مواد غذایی دیگر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در کیس برای تکنسین ها به امری روزمره تبدیل شده است. یکی دیگر از این تعمیرکاران از سختی هایی که مشتریش برای خارج کردن فلاپی از کیس کشیده می گوید:

مدت ها قبل کامپیوتر تازه به بازار آمده بود و کمتر کسی از آن سر درمی آورد. یکی از مشتریان پس از وارد کردن فلاپی به کیس برای خارج کردن آن کره مایع - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را وارد محفظه کرده بود تا فلاپی چرب شود و با انبر آن را بیرون بکشد، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - غافل از اینکه کلید کنار درگاه فلاپی برای همین منظور ساخته شده

یکی دیگر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از این تکنسین ها از نبش قبر کامپیوترها گفته است:

سال ها قبل فردی با دو کامپیوتر دسکتاپ وارد شد که داخل، خارج و همه جای آن چنان کثیف و گل آلود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بود که انگار یک نفر عمدا آنها را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به این روز انداخته. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وقتی از مشتری سوال کردیم رک و پوست کنده به ما جواب داد که به چت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کردن همسرش مشکوک شده و از روی عصبانیت هر دو کامپیوتر را در حیاط پشتی خانه چال کرده اما بعد از اینکه عقلش سر جایش برگشته آن را دوباره بیرون آورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone