🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37766.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ ندای وظیفه از فضا

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آشنا کنیم.

Destiny Warfare

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

  • بازی آنلاین است

اگرچه وجود شادوگان لجندز (Shadowgun Legends) کار بازی های شوتر علمی تخیلی را سخت کرده است، با این حال دستینی وارفر (Destiny Warfare) از آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دسته عناوینی به شمار می رود که توانسته تا حدودی از زیر سایه سنگین این بازی معروف خارج شود و در مدت زمانی کوتاه طرفداران زیادی به سمت خودش بکشاند.

بازی همان روند همیشگی بازی های تیراندازی آنلاین موبایل را طی می کند؛ اسلحه را به دست گرفته و در یکی از حالت گیم پلی، به مصاف بقیه بازیکن ها بروید. دستینی وارفر در حال حاضر چهار کلاس با قدرت های مختلف دارد و به واسطه سلاح های گوناگونش، می توانید بازی را هر آنگونه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که دوست دارید پیش ببرید.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

Destiny Warfare: Sci-Fi FPS

سازنده: Azur Interactive Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 449 مگابایت زبان:

Returner 77

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

اگر The Room Old Sins را بازی کردید و عطش تان برای تجربه بازی های معمایی همچنان کم نشده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است، یک پیشنهاد متفاوت برای تان داریم: Returner 77. بازی داستان هشت هزار انسان را روایت می کند که برای نجات بشریت به فضا فرستاده می شوند و آنجا به یک خواب طولانی می روند. غافل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از اینکه همه چیز طبق برنامه پیش نرفته و مشکلاتی به وجود می آید. Returner 77 بیشتر به خاطر گرافیک بالایش توانسته توجهات را به خود جلب کند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

Returner 77

سازنده: Fantastic, yes قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 849.96 مگابایت زبان:

Vandals

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

سری GO اسکوئرانیکس را با نقاشی های غیرقانونی خیابانی ترکیب کنید، چیزی که به دست می آید همین Vandals است. در این بازی کنترل نقاشی خیابانی را دارید و در هر مرحله باید از سد پلیس ها بگذرید، به نقطه مورد نظر برسید و هر طرحی که دوست داشتید را روی دیوارها بکشید.

همانند ساخته اسکوئرانیکس، نحوه حرکت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های کاراکترهای Vandals نیز به صورت نوبتی است. یعنی ابتدا بازیکن حرکت کرده و سپس نوبت به پلیس می رسد. اگرچه Vandals - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نتوانسته به اندازه سری GO آنگونه که انتظار داشتیم بدرخشد اما در هر صورت برای علاقه مندان به بازی های معمایی مطمئنا اثر سرگرم کننده ای خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

Vandals

سازنده: ARTE France Apps قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 335.7 / 131, مگابایت زبان:

Battle Supremacy

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی های تانکی موبایل عمدتا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آنلاین هستند و با وجود اینکه Battle Supremacy بازی جدیدی نیست اما به خاطر بخش آفلاینش ارزش تجربه کردن را دارد. این عنوان که توسط استودیوی Atypical Games، سازنده بازی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های معروف Radiation City و Radiation Island، ساخته شده است تقریبا چهار سال پیش برای iOS انتشار یافت و به تازگی نیز شاهد عرضه نسخه اندروید آن بودیم.

بازی جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد و با تانک های آن زمان هم می توانید در بخش داستانی با هوش مصنوعی به مبارزه بپردازید و هم در بخش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آنلاین بجنگید. با توجه به جامعه بزرگ تر World of Tanks Blitz، اگر یک تجربه مشابه روی موبایل می خواهید Battle Supremacy در برابر رقیبانش شانسی ندارد. اما برای علاقه مندان به بخش آفلاین، بازی شاید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بهترین گزینه موجود در مارکت ها باشد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

Battle Supremacy

سازنده: Atypical Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 1690 مگابایت زبان:

Disney Heroes: Battle Mode

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

  • بازی آنلاین است

تمام شخصیت های دوست داشتنی دیزنی و پیکسار در کنار یکدیگر، دلیلی بهتر از این برای تجربه Disney Heroes: Battle Mode می خواهید؟ اگرچه از لحاظ گیم پلی با عنوان خیلی ساده ای رو به رو هستید و شخصیت ها خودشان می جنگند (تنها کاری که در میدان مبارزه باید انجام دهید کلیک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روی آیکون هر کاراکتر برای ضربه های قدرتی است)، این وجود جمع آوری کاراکترهای پانزده انیمیشن مختلف از جمله رالف خرابکار، شگفت انگیزان، زوتوپیا و یخ زده به خودی خود جذابیت بازی را افزایش داده است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

Disney - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - Heroes: Battle Mode

سازنده: PerBlue Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 441 / 98.51 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone