تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30186.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هدفون جدید جبرا Elite 85h با ۳۲ ساعت شارژدهی معرفی شد

هدفون جدید جبرا Elite 85h امکان فعال سازی دستیار صوتی بدون فشار دادن هیچ کلیدی را فراهم می کند. این مدل جدید که توانایی حذف را نویز را هم دارد از سه دستیار صوتی الکسا، سیری و ...

هدفون جدید جبرا Elite 85h امکان فعال سازی دستیار صوتی بدون فشار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دادن هیچ کلیدی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را فراهم می کند.

این مدل جدید که توانایی حذف را نویز را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هم دارد از سه دستیار صوتی الکسا، سیری و گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند که بنابر مدل گوشی کاربر فعال خواهند شد.

Elite 85h به لطف فناوری SmartSound جبرا تنظیمات صوتی را بر اساس میزان نیوز محیط اطراف تنظیم می کند، به عبارت دیگر با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ورود به محیطی آرامتر سطح صدا یا میزان کاهش نویز متناسب با آن کاهش پیدا می کنند. تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربیجبرا به صورت پیش فرض سه پروفایل صوتی را در نظر گرفته که عبارتند از Commute، In Public و In - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Private که با استفاده از اپ ویژه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هدفون می توان سطح صدا، حذف نویز و اکولایزر هر پروفایل را شخصی سازی کرد. قابلیتی که هنوز ارائه نشده فعال سازی خودکار پروفایل متناسب با محیط و بر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اساس اولویت کاربر است اما جبرا از تلاش برای ارائه آن در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آینده خبر داده است.

هدفون Elite 85h به هشت میکروفون مجهز شده که کارایی آن را تا حد زیادی بهبود می بخشند. دو واحد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از این میکروفون ها به حذف نویز، دو واحد به SmartSound و چهار میکروفون باقیمانده نیز به تماس و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنترل دستیار صوتی اختصاص دارند.

هدفون رو گوشی جبرا از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP52 پشتیبانی کرده و از طریق پورت Type-C شارژ می شود. Elite 85h امکان ۳۲ ساعت پخش مداوم موزیک با حذف نویز فعال را در اختیار شما قرار می دهد اما با فعال سازی دستیار صوتی این میزان تا حدودی کاهش می یابد.

هدفون Elite 85h از فروردین ماه سال آتی در رنگ های بژ، مشکی و آبی تیره و با قیمت ۲۹۹ دلار از راه خواهد رسید.

این کمپانی در کنار Elite 85h نسخه جدید هدفون Move را با قیمت ۹۹ دلار معرفی کرده که شارژدهی آن تا ۱۲ ساعت افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone