🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41413.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات در نمایشگاه جهانی تلکام 2017: آینده سیاره ما، به توسعه ICT بستگی دارد

نمایشگاه بین‌المللی ITU هرساله در یکی از شهرهای عضو اتحادیه جهانی مخابرات برگزار می‌شود. امسال قرعه به نام بوسان شهری واقع در کره جنوبی افتاد و شاهد برگزاری این رویداد با حضور سران بین‌المللی کشورها ...

نمایشگاه بین‌المللی ITU هرساله در یکی از شهرهای عضو اتحادیه جهانی مخابرات برگزار می‌شود. امسال قرعه به نام بوسان شهری واقع در کره جنوبی افتاد و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شاهد برگزاری این رویداد با حضور سران بین‌المللی کشورها در حوزه ICT از امروز تا ششم مهر ماه هستیم و از ایران وزیر ارتباطات و هیات همراه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - او در این مراسم شرکت کرده‌اند.

«محمدجواد آذری جهرمی» صبح امروز در جمع وزرای ارتباطات کشورهای عضو ITU سخنرانی کرد که این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مراسم به صورت پخش زنده از صفحه پروفایل او در شبکه اینستاگرام پخش شد.

استفاده از اینترنت اشیا در کاهش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مصرف مواردی چون آب و برق بسیار موثر خواهد بود

وزیر ارتباطات در صحبت‌های خود ضمن اشاره به خدمات و فرصت‌های جدید در حوزه فناوری، درباره علاقه‌مندی شدید کاربران، جوانان و کارآفرینان به این حوزه گفت. به نظر وی مفاهیمی چون اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل به موضوعات داغ صحبت‌های این قشر  شده‌اند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

جهرمی از فواید پیشرفت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این حوزه مثال‌هایی برای حاضرین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زد تا تاثیرات بی‌شمار توسعه ICT در محیط زیست برای آنها ملموس‌تر شود. او از بحران جهانی آب و خشکسالی شدید در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جهان سخن به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - میان آورد و از مصرف بیش از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 90درصد منابع آبی ایران در حوزه کشاورزی خبر داد. وی معتقد است با استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا می‌توان مصرف آب را در این شبکه تا 50 درصد کاهش داد:

«این تنها یک مثال از قدرت ICTها در حل مشکلات جدی‌ است که جوامع ما را متاثر ساخته است. نمونه‌های دیگری در بخش‌های دیگر نیز وجود دارد که همان اثر مثبت را بر جای گذارده است. ولی در اجرای این پروژه‌ها و مفاهیم، باید از همان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ابتدا توجه کرد که چنین پروژه‌هایی به مشارکت فعال نقش‌آفرینان و ذینفعان متعدد نیاز دارد.»

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

هم‌اکنون 9 میلیارد دستگاه در دنیا به هم وصل هستند.

وزیر ارتباطات پیش از جلسه سخنرانی امروز خود، بارها به مساله اینترنت اشیا پرداخته است و نقش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فناوری کوانتوم و همچنین پیشرفت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سرعت اینترنت و آمدن نسل 5G را در این حوزه بسیار کلیدی می‌داند.

فناوری اینترنت اشیا (IoT) منجر به اتصال مجموعه عظیمی از دستگاه ها و سنسورها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و تجهیزات به سیستم های محاسباتی در بستر اینترنت می شود. آمارها نشان ‌می‌دهد در سال 2025 بالغ بر 50 میلیارد دستگاه از این طریق - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به هم متصل خواهند شد. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - توانایی ایجاد تریلیون‌ها دلار درآمد در سال را برای توسعه دهندگان آن در آینده‌ای نه چندان دور خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر آیا میتونم یه سوال بپرسم بازارشیخ هریس خدمات دارید
پاسخ: بله در بازارشیخ شهر هریس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone