تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20820.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

با اپ Energy Notch آشنا شوید؛ مبدل ناچ صفحه به نشانگر باتری

با گذر از دوران حکمرانی گوشی‌های دارای حاشیه نمایشگر و رسیدن به عصر طلایی گوشی‌های بدون حاشیه و دارای ناچ، فضای جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت تا بتوانند ایده‌های خلاقانه‌شان را روی آن پیاده‌سازی ...

با گذر از دوران حکمرانی گوشی‌های دارای حاشیه نمایشگر و رسیدن به عصر طلایی گوشی‌های بدون حاشیه و دارای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - ناچ، فضای جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت تا بتوانند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - ایده‌های خلاقانه‌شان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - را روی آن پیاده‌سازی کنند.

یکی از جدیدترین اقداماتی که انجام گرفته استفاده از فضای ناچ برای نمایش وضعیت باتری بوده، چیزی که اپلیکیشن Energy Notch را به سوژه امروز ما تبدیل کرده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - است. این اپ مستقل چهار مگابایتی کنترل ناچ نمایشگر گوشی را به دست خودتان می‌سپارد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - تا با رنگ‌آمیزی لبه‌هایش هم به زیبایی ظاهری گوشی‌تان اضافه کنید و هم وضعیت باتری را ببینید.

Energy Notch فقط با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - تعداد محدودی از گوشی‌ها سازگاری دارد که لیست آن‌ها فعلا شامل OnePlus 6, OnePlus 6T, OnePlus 7, OnePlus 7T, Xiaomi POCO F1 Redmi Note 7/S, Motorola One Power, Xiaomi Mi 10 Lite zoom, Xiaomi Mi 10 lite 5G می‌شود. در واقع گوشی‌هایی که ناچ به اصطلاح «قطره‌ای» شکل دارند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان

با نصب اپلیکیشن و دادن دسترسی‌های لازم به آن می‌توانید روی ناچ گوشی فعالیت آن را ببینید و تنظیماتش را دستکاری کنید. Energy Notch می‌تواند حاشیه‌های ناچ را هم به صورت تک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - رنگ و هم به صورت رنگین کمانی (در نسخه پرو) در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - بیاورد به طوری که نمایانگر وضعیت باتری گوشی شما باشند. تغییر خیلی جالب و چشم‌نوازیست که جلوه خاص و منحصر به فردی به گوشی‌تان می‌دهد.

اما شاید بپرسید که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - فعالیت دائمی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - این اپ در پس‌زمینه و نیاز به پایش مدام باتری، آیا خودش به تنهایی عامل مصرف بیش - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - از حد باتری نیست؟ توسعه‌دهنده Energy Notch که اینطور فکر نمی‌کند. در توضیحاتی که زیر لینک دانلود اپلیکیشن در پلی استور - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - آمده، توسعه‌دهنده ادعا کرده که به واسطه کدنویسی صورت گرفته Energy Notch فقط زمانی که تغییری در وضعیت باتری پیش می‌آید خود را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - فعال کرده و بعد از آپدیت اطلاعات، سریعا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - خواب می‌رود.

ضمن این که با قفل صفحه نمایش نور حاشیه ناچ هم خاموش - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌شود و این موضوع نمی‌تواند تأثیر زیادی روی مصرف باتری گوشی‌ شما بگذارد. با این حساب اگر با نصب اپ ظاهر و کارکردش را دوست داشتید خیلی نگران مصرف باتری نباشید و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - از جلوه‌ای که ایجاد شده لذت ببرید.

نکته‌ای هم هست - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - که باید موقع استفاده از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - اپ آن را رعایت کنید. سازنده اپ در توضیحات آورده که در اندرویدهای جدید حتما حالت بهینه‌سازی باتری (Battery Optimization) را برای اپ Energy Notch غیر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - فعال کنید. در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - این صورت اپلیکیشن به درستی کار نخواهد کرد. ضمن این که یک سری مشکلات متداول و راهکارهای برطرف کردنشان را هم در همین صفحه می‌بینید که مطالعه‌شان خالی از لطف نیست.

اما با تمام صحبت‌هایی که کردیم، شاید بپرسید پس تکلیف گوشی‌های که ناچ‌هایی به غیر از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - حالت قطره‌ای دارند چه می‌شود؟ توسعه‌دهنده Energy Notch به فکر این افراد هم بوده. نسخه دیگری از همین اپلیکیشن با نام Energy Ring هم اخیرا منتشر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - شده که برای گوشی‌های دارای ناچ حلقه‌ای (فعلا خانواده گلکسی S10 سامسونگ) کاربرد دارد که لینک آن را می‌توانید در انتهای مقاله - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - مشاهده کنید.

Energy Notch نمونه‌های مشابه دیگری هم دارد که با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان - کمی جستجو در گوگل پلی به آن‌ها می‌رسید. شاید این اپ‌ها هنوز طرفداران زیادی نداشته باشند اما به نظر می‌رسد که با افزایش تولید گوشی‌های دارای ناچ در آینده شاهد ترند شدن اپ‌های این چنینی در استورها باشیم.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان

Energy Notch

سازنده: IJP قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4 مگابایت زبان:
تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مرند زنجان استان زنجان

Energy Ring

سازنده: IJP قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone