🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21604.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ۴۰ احتمالا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنزی خاص مجهز می‌شود

هواوی شهریور سال گذشته از میت ۳۰ رونمایی کرد و در فاصله سه ماه به معرفی نسخه جدید خبرهایی از مجهز شدن میت ۴۰ به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قدرتمند با لنز 9P به گوش می‌رسد. ...

هواوی شهریور سال گذشته از میت ۳۰ رونمایی کرد و در فاصله سه ماه به معرفی نسخه جدید خبرهایی از مجهز شدن میت ۴۰ به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قدرتمند با لنز 9P به گوش می‌رسد.

به گفته منابع آگاه در زنجیره - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - تامین هواوی پرچمدار بعدی این شرکت به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز 9P مجهز خواهد شد که لرزش‌های ناخواسته، اعوجاج و دیگر مشکلات تصویر را حذف کرده و خروجی شفاف و واضحی را تولید می‌کند.

از دوربین اصلی میت ۴۰ به عنوان لنز با فرم آزاد یاد شده که به فرایندهای پیشرفته در طراحی لنز، نرم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - افزارها و محاسبات پیچیده و متعدد در انکسار و اپتیک سطح لنز اشاره دارد. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - فرایند تولید این لنز در سطح بسیار دقیق میکرونی صورت می‌گیرد. هرچند سنسور ۱۰۸ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - مگاپیکسلی همین حالا هم کارایی خود را در گلکسی S20 الترا ثابت کرده اما اگر این شایعه درست از آب درآید، کیفیت تصاویر هواوی میت ۴۰ احتمالا از آن هم بهتر می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار در میت ۴۰ می‌توان به چیپست ۵ نانومتری Kirin 1020 با هسته‌های کورتکس A78 اشاره - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - کرد که توان پردازش فوق العاده‌ای را به همراه خواهد داشت. هرچند هواوی روی سخت افزار هم تمرکز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - کرده اما تلاش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - اصلی آنها معطوف دوربین است و از این نظر در پی کنار زدن رقبا هستند.

این شرکت سال گذشته میت ۳۰ را با ترکیبی از دوربین ۴۰ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - الترا واید، ۴۰ مگاپیکسلی واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و همچنین سنسور عمق سنج روانه بازار کرد که تحسین زیادی را برانگیخت. از سال گذشته اما رقبای اصلی از جمله سامسونگ و شیائومی شروع به استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی کرده‌اند و هواوی هم برای جا نماندن از این قافله چاره‌ای جز استفاده از سنسورهای قوی‌تر ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone