🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21608.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سازمان ضد انحصار بریتانیا از فیسبوک تحقیق می‌کند؛ احتمال لغو خرید Giphy

نزدیک به یک ماه پیش فیسبوک با پرداخت میلیون‌ها دلار وب‌سایت محبوب Giphy را خریداری کرد. این خرید توسط سازمان‌ ضد انحصار در بریتانیا مورد تحقیق قرار می‌گیرد. فیسبوک در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی را ...

نزدیک به یک ماه پیش فیسبوک با پرداخت میلیون‌ها دلار وب‌سایت محبوب Giphy را خریداری کرد. این خرید توسط - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - سازمان‌ ضد انحصار در بریتانیا مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

فیسبوک در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی را خریداری کرده و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - به قدرت خود در دنیای فناوری افزوده است. از معروف‌ترین خریدهای این کمپانی می‌توان به اینستاگرام و واتساپ اشاره کرد، معاملاتی که شاید برای برخی خوشایند نبودند. اگر علاقه‌ای به مدیریت این برنامه‌های محبوب توسط فیسبوک ندارید، خرید Giphy توسط - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - آن نیز برایتان آزاردهنده است.

خرید این وب‌سایت و ادغام آن با اینستاگرام باعث شده زنگ خطر برای سازمان ضد انحصار «رقابت و بازار بریتانیا» (CMA) به صدا درآید. این گروه یک تحقیق رسمی برای این خرید آغاز کرده و فیسبوک را از ادامه فعالیت‌های مرتبط با این تصاحب بدون موافقت قبلی منع کرده است.

به گفته CMA، این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - احتمال وجود دارد که فیسبوک قانون ضد انحصار را زیر پا گذاشته باشد و امیدوار است که در این صورت قانون شکنی را کشف و اثبات کند. CMA اعلام کرده:

«انتظار می‌رود که این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - خرید باعث کاهش قابل توجه رقابت در بازارهای داخل و خارج بریتانیا برای کالاها یا سرویس‌ها شود.»

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران

فیسبوک و Giphy خبر از این داده‌اند که از دستور CMA پیروی می‌کنند و هرگونه فعالیت‌ مرتبط با این قرارداد را بدون موافقت کتبی متوقف می‌کنند. این اولین باری نیست که سازمان مبارزه با انحصار بریتانیا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - پیرامون خریدهای فیسبوک تحقیق می‌کند، البته تا به امروز نتوانسته این کمپانی را به قانون شکنی متهم کند.

در حال حاضر این گروه از شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند درخواست کرده که اطلاعات پیرامون این قرارداد تهیه کنند تا ماه آینده نگاه عمیق‌تری به آن داشته باشد. این تحقیق اطلاعات شفافی درباره فروش Giphy فراهم خواهد کرد.

در گذشته نیز - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - کمیسیون رقابت و مصرف‌کننده استرالیا تحقیق مشابهی را اعلام - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - کرده بود. هدف - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - استرالیا از این تحقیق پی بردن به این مساله است که آیا تصاحب Giphy قدرت فیسبوک را در بازارها افزایش می‌دهد و یا به آن اجازه می‌دهد که از اطلاعات برای رقابت ناسالم استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone