🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21606.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توسعه هوش مصنوعی با قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر تا ۶۰ برابر

محققان موفق به توسعه هوش مصنوعی شده‌اند که قادر به بهبود کیفیت تصاویر تا ۶۴ برابر است. در حالی که از آن می‌توان برای شناسایی افراد در تصاویر دوربین‌های امنیتی استفاده کرد، در دنیای پزشکی، ...

محققان موفق به توسعه هوش مصنوعی شده‌اند که قادر به بهبود کیفیت تصاویر تا ۶۴ برابر است. در حالی که از آن می‌توان برای شناسایی افراد در تصاویر دوربین‌های امنیتی استفاده کرد، در دنیای پزشکی، نجوم و سایر زمینه‌ها نیز کاربرد دارد.

این هوش مصنوعی که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - دستاورد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - محققان در دانشگاه «دوک» است، می‌تواند تصاویر تار و چهره غیرقابل تشخیص افراد در تصاویر را تبدیل به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - یک پرتره باکیفیت کند که در آن جزئیات به خوبی قابل مشاهده هستند. روش‌های قبلی می‌توانستند کیفیت تصاویر را حداکثر تا ۸ برابر بهبود دهند، اما تیم دانشگاه دوک موفق - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - به افزایش آن به حداکثر ۶۴ برابر شده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - است.

این هوش مصنوعی می‌تواند ویژگی‌های دقیق چهره مانند مژه‌ها و ته ریش را بازسازی کند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - که پیش از این سیستمی با چنین دقتی وجود نداشته است. «سینتیا رودین»، سرپرست این تحقیق اعلام کرده:

«تصاویر با چنین دانه‌بندی را هرگز نمی‌توانستیم در گذشته تولید کنیم.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران

این سیستم برای شناسایی چهره افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند عدم فوکوس در تصاویر را برطرف کند و تصاویر غیرقابل شناسایی از دوربین‌های امنیتی را بهبود دهد. این سیستم قادر است چهره‌های جدیدی که هرگز وجود نداشته‌اند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - را تولید - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - کند که از نظر ظاهری واقعی به نظر می‌رسند.

محققان روی چهره‌ها به عنوان اثبات مفهوم کار خود تمرکز کرده‌اند، اما این روش می‌تواند در دنیای پزشکی، میکروسکوپی، نجوم و تصاویر ماهواره‌ای نیز کاربرد داشته باشد. این روش با نام «PULSE» در کنفرانس «بینایی رایانه‌ای و تشخیص الگو» (CVPR) که در فاصله ۲۵ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - تا ۳۰خرداد ماه برگزار می‌شود، به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تنکابن استان مازندران - نمایش گذاشته خواهد شد.

این هوش مصنوعی تصاویر با رزولوشن پایین را بررسی می‌کند و پیکسل‌های اضافی که برای تهیه تصویر نهایی لازم است را حدس می‌زد. روش‌های قبلی نمی‌توانند مناطقی از مو و پوست را که به خوبی با پیکسل‌های دیگر در یک ردیف قرار ندارند، بازیابی کنند که همین موضوع نیز اهمیت بالای سیستم جدید را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone