🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21605.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پایان رویای دوربین‌ ۹گانه در گوشی؛ استارتاپ Light از بازار موبایل خارج می‌شود

اگرچه سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در استارتاپ «Light» صورت گرفته، اما رقابت فشرده در بازار گوشی‌های هوشمند مانع از رشد آن شده و حالا این استارتاپ رسما خبر از خروج از این بخش از بازار داده است. ...

اگرچه سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در استارتاپ «Light» صورت گرفته، اما رقابت فشرده در بازار گوشی‌های هوشمند مانع از رشد آن شده و حالا این استارتاپ رسما خبر از خروج از این بخش از بازار داده است.

شرکت‌های فعال در حوزه موبایل رقابت سنگینی برای افزایش تعداد دوربین مورد استفاده در محصولات خود دارند و هم اکنون نوکیا ۹ پیور ویو با دوربین اصلی پنج‌گانه در بازار به فروش می‌رسد. اگرچه این دوربین عملکرد بی‌نظیری ندارد، اما پرچمدار نوکیا با همکاری لایت یک دستگاه منحصر به فرد است. با وجود این موضوع، استارتاپ Light تصمیم به خروج از این بازار گرفته است.

رقابت در بازار بسیار سنگین است و به استارتاپ‌های کوچک فرصت فعالیت داده نمی‌شود، مخصوصا اگر در حوزه‌ای فعالیت کنند که شرکت‌های بزرگ علاوه بر سرمایه‌گذاری کلان روی توسعه سخت افزار، بدنبال تهیه بهترین نرم افزارها نیز باشند.

لایت در سال ۲۰۱۵ از دوربین L16 رونمایی کرد، دوربینی که اگرچه طراحی عجیبی داشت اما از ۱۶ لنز بهره می‌برد. این استارتاپ قصد داشت دوربین ۵ تا ۹گانه را به گوشی‌های هوشمند اضافه کند، ایده‌ای که دیگر عملی نخواهد شد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی

این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - استارتاپ اخیرا در یک ایمیل خروج خود از بازار گوشی‌های هوشمند را اعلام کرده و خبر از عدم فعالیت در این بخش از بازار داده است. علاوه بر سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون دلاری آلفابت در Light، این استارتاپ در سال ۲۰۱۸ موفق به جذب سرمایه ۱۲۱ میلیون دلاری با رهبری گروه «سافت‌بانک» شد. در مجموع - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - این استارتاپ توانسته بود بیش از ۱۸۱ میلیون دلار سرمایه به حساب بانکی خود واریز کند.

علاوه بر این سرمایه‌گذاری‌ها، Light با شرکت‌های سونی و شیائومی قرارداد همکاری امضا کرده. در حال حاضر این استارتاپ اعلام نکرده که با خروج از بازار، این قراردادها چگونه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آشتیان استان مرکزی - پیش می‌روند. علاوه بر این موضوع نمی‌دانیم که استارتاپ Light با عدم فعالیت در دنیای گوشی‌های هوشمند، روی کدام حوزه تمرکز خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone