🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21611.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

BOE در تامین نمایشگر آیفون ۱۲ ناکام ماند؛ تداوم اتکای اپل به سامسونگ

کمپانی چینی BOE قرار بود بخشی از نمایشگرهای آیفون ۱۲ را تامین کند اما ظاهرا کیفیت پنل های آنها به حدی نبوده که کوپرتینویی‌ها را راضی کند. این شرکت قبلا هم در آزمون کیفی سامسونگ ناکام ...

کمپانی چینی BOE قرار بود بخشی از نمایشگرهای آیفون ۱۲ را تامین کند اما ظاهرا کیفیت پنل های آنها به حدی نبوده که کوپرتینویی‌ها را راضی کند. این شرکت قبلا هم در آزمون کیفی سامسونگ ناکام مانده بود.

اپل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - از مدت‌ها قبل با - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - هدف کاهش اتکا به سامسونگ دیسپلی به دنبال تامین کننده‌های جدید برای نمایشگر آیفون است. یکی از این امیدهای آنها BOE بود اما بر اساس گزارش‌های جدید پنل OLED این شرکت از آزمون‌های کیفی سربلند بیرون نیامده است.

BOE قبل با تولید پنل‌های به کار رفته در مک بوک و آیپد توانایی‌های کیفی خود - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - را برای اپل ثابت کرده بود و به همین خاطر در لیست شرکای احتمالی قرار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - گرفت. این شرکت قرار بود نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ مکس را تامین کند و حضور در فهرست تولیدکنندگان OLED شرکت معتبری مثل اپل، موفقیتی بزرگ برای آنها به شمار می آمد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان

هرچند رویای آنها برای ایفای نقش - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - در کنار سامسونگ دیسپلی و ال‌جی نقش بر آب شده اما در همین گزارش از آنها به عنوان تامین کننده احتمالی نمایشگر آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱ نام برده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - شده است.

با کنار رفتن این شرکت از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - بازی بزرگ حالا تنها سامسونگ و ال جی باقی مانده‌اند و بخش اصلی پروژه هم طبق روال سال‌های گذشته برعهده سامسونگ قرار خواهد داشت. هرچند سامسونگ خود از بازیگران بزرگ بازار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - نمایشگر است اما به گفته - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - برخی منابع با هدف کاهش قیمت پرچمدارهای سری گلکسی S30 در پی استفاده از محصولات BOE بود که در نهایت به خاطر کیفیت کمتر از حد انتظار از آن - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - منصرف شد.

BOE که نمایشگر پرچمدار هواوی P40 را تولید کرده، بزرگترین عرضه کننده پنل LCD در دنیاست و انتظار می‌رود تا سال آینده کیفیت مدل‌های OLED را نیز به سطح مد نظر اپل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - و سامسونگ ارتقا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بندرترکمن استان گلستان - دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone