🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21609.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هوآوی گوشی +P40 Pro را در خارج از چین عرضه کرد

به تازگی شرکت هوآوی نسخه رده‌بالای گوشی‌های سری P40 را به صورت رسمی در بازارهای خارج از چین نیز معرفی کرده است. این گوشی با نام+Huawei P40 Pro در سطح جهانی عرضه خواهد شد. بیانیه ...

به تازگی شرکت هوآوی نسخه رده‌بالای گوشی‌های سری P40 را به صورت رسمی در بازارهای خارج از چین نیز معرفی کرده است. این گوشی با نام+Huawei P40 Pro در سطح جهانی عرضه خواهد شد. بیانیه هوآوی درباره این موبایل به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - شرح زیر است.

اگر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - به این فکر می‌کنید که با استفاده از یک دوربین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - 50 مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - مجهز به لنز عکاسی عریض، سنسور 12 مگاپیکسلی پریسکوپی با قابلیت زوم 5 برابری، دوربین 40 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور عمق میدان از نوع 3D ToF ، همه چیز در مورد دوربین گوشی‌های سری Huawei P40 تمام شده در اشتباه هستید؛ چرا که شرکت هوآوی با عرضه گوشی +P40 Pro و ارتقای سنسورهای آن، ساختاری ایجاد کرده که در دنیای موبایل بی‌نظیر است.

این گوشی به جای سنسور 12 مگاپیکسلی تله‌فوتوی پریسکوپی در نسخه P40 Pro، از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ ولی فاصله کانونی دو برابری آن باعث شده تا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - بتوان به زوم اپتیکال 10 برابری روی این گوشی دست یافت. برای فاصله‌های نزدیک‌تر و بهره بیشتر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - زوم، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتوی دیگر با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - شده که به این گوشی اجازه می‌دهد در هر فاصله‌ای، زوم بدون افت کیفیت را در اختیار کاربر قرار دهد.

دیگر مشخصات دوربین این گوشی، مانند سنسور 40 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور عمق میدان 3D ToF مشابه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - نسخه Huawei P40 Pro است که نشان می‌دهد این گوشی قدرتمندترین دوربین را در میان تمام مدل‌های هوآوی تا به امروز دارد.

با چرخاندن گوشی به سمت دیگر و مشاهده نمای روبه‌رویی آن نیز می‌توان حدس زد که چه ویژگی‌هایی در انتظار کاربران این گوشی است. استفاده از یک سنسور IR ToD 3D برای تشخیص عمق میدان در بخش دوربین سلفی می‌تواند نویدبخش کیفیت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - بالای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - عکس‌های سلفی باشد. این سنسور می‌تواند دقت قابلیت امنیتی تشخیص صورت را دوچندان کرده و در عکاسی بوکه نیز همراهی شایسته برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دستگاه باشد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان

از دیگر ویژگی‌های این گوشی، استفاده از تراشه بسیار کم‌مصرف و البته پرقدرت Kirin 990 5G است. این چیپست به گوشی اجازه می‌دهد تا هر نوع - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - فعالیتی از قبیل پردازش گرافیکی بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین و همچنین فرایندهای مرتبط با هوش مصنوعی را با تکیه بر واحد مجزای هوش مصنوعی (NPU) با سرعت بالایی انجام دهد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان

هنگام کار با یک گوشی هوشمند، اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند، نمایشگر آن است. با کاهش چشم‌گیر حاشیه‌های نمایشگر در گوشی +P40 Pro شاهد دستگاهی هستیم که یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.58 اینچی را در فضای بسیار جمع و جور و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - مناسب جای داده است.

این نمایشگر OLED که از استاندارد نمایش HDR10 پشتیبانی می‌کند، نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز را نیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - به کاربر ارائه می‌دهد. این امر باعث می‌شود نمایش محتوا، از رابط کاربری گرفته تا حتی بازی‌ها، بسیار نرم‌تر انجام شود و تصاویر روان‌تری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - در اختیار کاربر قرار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - بگیرد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان

پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر آب و خاک IP68 نیز می‌تواند خیال کاربر را از تماس سهوی با آب راحت کرده و شرایطی را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - ایجاد کند که حتی در هوای بارانی بتوان از این گوشی استفاده کرد.

هوآوی برای گوشی پرچمدار خود، باتری قدرتمند 4200 میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته که می‌تواند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - با کاربری عادی حتی بیشتر از یک روز همراه شما باشد. همچنین اگر شرایطی پیش بیاید که مجبور شوید این گوشی را به سرعت شارژ کنید، جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - که هواوی شارژر 40 واتی پرقدرتی را در بسته‌بندی دستگاه قرار داده و می‌تواند در کمتر از یک ساعت و نیم، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - گوشی شما را کاملاً شارژ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - کند.

با عرضه جهانی این گوشی، هوآوی شرایطی ایجاد کرده که کاربران علاقه‌مند در سراسر دنیا بتوانند +P40 Pro را بدون مشکل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پاوه استان کردستان - تهیه کنند و از قابلیت‌های بی‌شمار آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone