🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21610.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی در رویداد ایرانسل: توسعه اینترنت روستایی منجر به عدالت ارتباطاتی می‌شود

صبح امروز ایرانسل بیش از ۱۰۳۴ روستای کشور را به شبکه ملی اطلاعات متصل کرد. وزیر ارتباطات در مراسم ایرانسل اعلام کرد که توسعه اینترنت روستایی در راستای عدالت ارتباطی است. در این افتتاحیه اعلام ...

صبح امروز ایرانسل بیش از ۱۰۳۴ روستای کشور را به شبکه ملی اطلاعات متصل کرد. وزیر ارتباطات در مراسم ایرانسل اعلام کرد که توسعه اینترنت روستایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - در راستای عدالت ارتباطی است.

در این افتتاحیه اعلام شد که در حال حاضر ۱۷۹۲۰ روستا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - به اینترنت نسل دوم، ۱۴۲۶۵ به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - نسل سوم و ۸۷۹۶ روستا نیز به 4G مجهز شده‌اند. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - تا امروز بیش از ۱۷۶۰۰ روستا تحت شبکه رومینگ ایرانسل قرار گرفته است. با افتتاح ۳۰۶ سایت، ۱۰۳۴ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات اضافه شدند.

جهرمی در ادامه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - اعلام کرد که با یک سرمایه‌گذاری ۳۰۶ میلیاردی که عمده‌اش از سمت دولت و بخشی از آن توسط ایرانسل داده شده، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - امروز با کمک و زحمت این اپراتور بیش از ۱۰۳۴ روستا را به شبکه ملی اطلاعات وصل خواهند شد. او نتیجه این توسعه را عدالت ارتباطی دانست و گفت: «از مصادیق عدالت اجتماعی است و در همین ایام شیوع کرونا دیدیم که مسائل مختلفی از آموزش تا اقتصاد مبتنی بر فضای مجازی شد و موضوع عدالت ارتباطی مهم‌تر به چشم می‌آید. حتی سرگرمی مردم از طریق این بستر صورت گرفت.» او تاکید دارد که توسعه اینترنت روستایی به همین دلیل تلاش بسیار ارزشمندی است و باید به آن توجه بیشتری کرد.

وزیر ارتباطات در این مراسم تاکید کرد که قرار بود تا پایان برنامه ششم توسعه، ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - اینترنت پرسرعت مجهز شوند اما اکنون این اتفاق افتاده است و حالا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - هدف گذاری جدید این است که تا پایان سال جاری، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

جهرمی در این میان با تحسین ایرانسل، اعلام کرد که رمز موفقیت این اپراتور در حوزه دیجیتال اینست - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - که از انحصارگرایی دوری کرده و راه را برای جوانان و استارتاپ‌ها باز گذاشته است: «بخش عمده‌ای از فعالیت اکوسیستم استارتاپی وابسته به شرکت‌هایی است که زیرمجموعه ایرانسل کار می‌کنند.»

وزیر ارتباطات در این میان چند پیشنهاد نیز به ایرانسل داد که اصلی‌ترین آن‌ها در رابطه با تحول محتوای فضای مجازی و ایجاد مکانیزمی برای درآمدزایی کاربرانی که از محتوا تولید می‌کنند، بود: «ظرف یک ماه با همراهی سکوهای توزیع کاربر محور، شرایطی را فراهم کنید که بخشی از درآمد محتوا به تولیدکنندگان محتوا برسد، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - امری که در سراسر دنیا رخ می‌دهد. همچنین ایرانسل باید به حق و حقوق کودکان و صیانت از آنها در فضای مجازی نیز اهمیت ویژه‌ای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - بدهد. اکوسیستم مخصوص کودکان را توسعه داده‌ایم و مردم با این فرایند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - زیاد آشنا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نکا استان مازندران - نیستند و ایرانسل می‌تواند آگاهی رسانی مناسبی در این زمینه انجام دهد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone