🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21698.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک به خاطر شیوع کرونا ویروس لغو شد

براساس اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک این رویداد در سال جاری برپا نخواهد شد. نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک که یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه در صنعت خودرو محسوب می شود معمولا در ...

براساس اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک این رویداد در سال جاری برپا نخواهد شد.

نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک که یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه در صنعت خودرو محسوب می شود معمولا در ماه آوریل (اردیبهشت) برگزار می شد که امسال به خاطر دنیاگیری کووید ۱۹ برپایی آن به ماه اوت (یعنی مردادماه) موکول شد. مرکز گردهمایی Jacob K. Javits نیز که به طور معمول نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک در آن برگزار می شود در ماه های اخیر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - به یک بیمارستان صحرایی تغییر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - کاربری داده تا از آن برای مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ استفاده شود.

مقامات نیویورک سیتی اعلام کرده اند که این شهر پیک ابتلا به کرونا ویروس را پشت سر گذاشته و بیمارستان صحرایی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - ۲۵۰۰ تخت خوابی Jacob K. Javits نیز اکنون خالی از بیمار است. این مرکز حالا گرچه تعطیل شده اما در وضعیت آماده باش به سر می - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - برد تا در صورت ایجاد موج دوم شیوع کرونا ویروس وارد عمل شود. در نتیجه انجمن تاجران خودروی نیویورک (که مالک و برگزار کننده این رویداد است) اعلام کرد که امسال این نمایشگاه برگزار نخواهد شد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان

مارک شینبرگ رئیس انجمن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - فروشندگان ماشین در نیویورک در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - بیانیه ای اظهار داشت:

ما به خاطر نقش موثر Javits Center در مقابله با این بیماری طی این دوران سخت به خود می بالیم و درک می کنیم که این مرکز باید برای خدمت رسانی به بیماران در حال آماده باش باشد.

ما همچنین درک میکنیم که خودروسازان و شرکای نمایشگاهی آنها برای حضور در رویدادی با این ابعاد نیاز به برنامه ریزی های کلان دارند. به خاطر تردیدها در رابطه با این ویروس احساس می کنیم که امکان برگزاری نمایشگاه ۲۰۲۰ وجود ندارد و در عوض سعی میکنیم خود را برای برپایی رویدادی بزرگتر در سال ۲۰۲۱ آماده کنیم.

نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک تنها یکی از بزرگ ترین رویدادها در صنعت اتومبیل محسوب می شود که به خاطر دنیاگیری کووید ۱۹ برگزاری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - آن با مشکل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - روبرو شده است. پیشتر اعلام شد نمایشگاه های خودرو ژنو، دیترویت و پاریس نیز برگزار نخواهند شد یا به زمان دیگری موکول شده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone