🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21701.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای دیتابیسی عظیم از ۸ میلیارد رکورد اینترنتی در تایلند

«AIS»، بزرگترین اپراتور موبایل در تایلند پس از افشای ۸ میلیارد سابقه اینترنت میلیون‌ها کاربر خود تصمیم گرفت این دیتابیس را از دسترس خارج کند. محقق امنیتی، «جاستین پین» در یک پست خبر از این ...

«AIS»، بزرگترین اپراتور موبایل در تایلند پس از افشای ۸ میلیارد سابقه اینترنت میلیون‌ها کاربر خود تصمیم گرفت این دیتابیس را از دسترس خارج کند.

محقق امنیتی، «جاستین پین» در یک پست خبر از این داده بود که به این دیتابیس دسترسی پیدا کرده که شامل سامانه نام دامنه (DNS) و اطلاعات نت فلو می‌شود. این اطلاعات بدون هیچ گونه پسوردی در اینترنت حضور داشتند و افراد به صورت لحظه‌ای می‌توانستند به دیتای کاربران این اپراتور دسترسی داشته باشند.

پین در تاریخ ۲۴ اردیبهشت چنین موضوعی را به AIS اطلاع می‌دهد اما این اپراتور جوابی به این موضوع نمی‌دهد. پس از این کار، پین تصمیم می‌گیرد وجود این دیتابیس را به تیم ملی واکنش به مسائل کامپیوتری در تایلند، «ThaiCERT» گزارش دهد که این تیم با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان - AIS ارتباط برقرار می‌کند و بزرگترین اپراتور موبایل تایلند امکان دسترسی به این دیتابیس را غیرفعال می‌کند.

سخنگوی AIS به این موضوع اشاره کرده که این اطلاعات مربوط به این اپراتور بوده و به علت مشکل امنیتی از کاربران خود عذرخواهی کرده است:

«ما تایید می‌کنیم که بخش کوچکی از اطلاعات غیرشخصی و غیر مهم در یک دوره کوتاهی در ماه جاری میلادی طی یک برنامه آزمایشی افشا شده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان - است. تمام این اطلاعات مربوط به الگوهای استفاده از اینترنت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان - است و شامل اطلاعات شخصی که بتوان از آن‌ها برای شناسایی مشتریان استفاده کرد، نمی‌شود. ما در انجام این کار کوتاهی کردیم و از مشتریان عذرخواهی می‌کنیم.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان

گفته سخنگوی AIS صحت ندارد چرا که DNS - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان - می‌تواند مشخص کند که شما از کدام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنید. این موضوع برای خبرنگاران و فعالان حقوق بشر می‌تواند دردساز شود و توسط DNS دولت‌ها به منابع آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

قوانین نظارت روی اینترنت در تایلند امکان دسترسی گسترده مقامات به اطلاعات کاربران - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان - را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان - فراهم می‌کند. در این کشور سانسور اینترنتی سخت‌گیرانه‌ای وجود دارد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان - که برای مثال هرگونه توهین به خانواده سلطنتی تایلند ممنوع است. بنابراین مقامات می‌توانند از DNS استفاده‌های زیادی داشته باشند و فعالیت کاربران را شناسایی کنند.

به گفته پین - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان - توسط این دیتابیس می‌توان به دستگاه و آنتی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چمخاله استان گیلان - ویرویس مورد استفاده کاربران، مرورگر نصب شده روی آن و همچنین شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌هایی که معمولا به آن‌ها سر می‌زنند، پی برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone