🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21703.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از چیپست اگزینوس ۸۸۰؛ تکنولوژی 5G برای میان‌رده‌ها

سامسونگ امروز از جدیدترین چیپست میان‌رده خود به نام اگزینوس ۸۸۰ رونمایی کرده است. این چیپست عملاً نسخه ضعیف‌تر چیپست پرچمدار اگزینوس ۹۸۰ همین کمپانی به حساب می‌آید. اصلی‌ترین تفاوت این چیپست میان‌رده با نسخه ...

سامسونگ امروز از جدیدترین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - چیپست میان‌رده خود به نام اگزینوس ۸۸۰ رونمایی کرده است. این چیپست عملاً نسخه ضعیف‌تر چیپست پرچمدار اگزینوس ۹۸۰ همین کمپانی به حساب می‌آید.

اصلی‌ترین تفاوت این چیپست میان‌رده با نسخه قدرتمندتر، در دپارتمان تصویربرداری خواهد بود. این چیپست می‌تواند یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی یا دو دوربین ۲۰ مگاپیکسلی را پشتیبانی کند. فیلم‌برداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه نیز از دیگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - قابلیت‌های دپارتمان تصویربرداری این چیپست است. توانایی‌های پردازشی نیز بر عهده پردازنده ۸ هسته‌ای بوده که از دو - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - هسته - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - قدرتمند ۲ گیگاهرتزی A77 و ۶ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - هسته ضعیف‌تر کورتکس A55 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتزی تشکیل شده است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان

لیتوگرافی به کار رفته در تولید این چیپست ۸ نانومتری و بر پایه معماری FinFET سامسونگ بوده. واحد پردازشی نیز Mali-G76 MP5 با ۵ هسته پردازشی است که توسط واحد پردازشی عصبی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - همراهی می‌شود. درگاه‌های ارتباطی به کار رفته در این چیپست نیز بلوتوث ۵ و ارتباط 5G زیر فرکانسی ۶ گیگاهرتزی است. کمپانی کره‌ای هنوز عنوان نکرده که کدام یک از گوشی‌های این کمپانی از چیپست اگزینوس ۸۸۰ استفاده خواهند کرد.

با این حال کمپانی چینی ویوو، گوشی اقتصادی خود از سری Y را به این چیپست معرفی کرده است. ویوو Y70s 5G اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از چیپست اگزینوس ۸۸۰ بهره می‌برد. این گوشی با نمایشگر سوراخ دار ۶.۵۴ اینچی با رزولوشن + FHD به بازار عرضه می‌شود که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - را نیز در خود جای داده است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان

دوربین ۳ گانه این گوشی به ترتیب متشکل از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج است. حسگر اثر انگشت ویوو Y70s 5G نیز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - در لبه سمت راست فریم قرار داد. این گوشی با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. در نهایت باید دید نسخه تضعیف شده اگزینوس ۹۸۰ چگونه می‌توان از پس پردازش تصاویر و برنامه‌ها بر بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone