تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23921.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نوبیا زد 20 رسما معرفی شد؛ نمایشگر دوگانه و اسنپدراگون 855 پلاس

کمپانی Nubia رسما از گوشی نوبیا زد 20 رونمایی کرد. این پرچمدار از نمایشگر ثانویه، چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می برد. مهم ترین ویژگی نوبیا زد 20، داشتن نمایشگر ...

کمپانی Nubia رسما از گوشی نوبیا زد 20 رونمایی کرد. این پرچمدار از نمایشگر ثانویه، چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - می برد.

مهم ترین ویژگی نوبیا زد 20، داشتن نمایشگر 5.1 اینچی امولد +HD در پنل پشتی است. سازنده چینی با این کار نه تنها محصول خود را از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - رقبا متمایز کرده بلکه به شیوه ای هوشمندانه حفره نمایشگر و دوربین سلفی جلو را حذف کرده است. کاربر می تواند با نگاه کردن به این نمایشگر کادر عکاسی را تنظیم کرده و به کمک دوربین اصلی عکس سلفی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - بگیرد. نکته جالب دیگر، وجود بلندگو در بالای نمایشگر پشتی است؛ این یعنی احتمالا کاربر می تواند از دو طرف به تماس ها پاسخ دهد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران

نوبیا زد 20 در جلو از نمایشگر 6.42 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD بهره می برد. حاشیه های این نمایشگر بسیار باریک است و همانطور که گفته شد حذف ناچ تجربه کاربری آن را بهبود داده. نکته عجیب، نبود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است؛ سازنده چینی به جای آن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - از دو سنسور در طرفین بدنه استفاده کرده که برای افراد چپ دست خبر خوبی است.

قلب تپنده نوبیا زد 20 چیپست اورکلاک شده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - اسنپدراگون 855 پلاس است و حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی LPDDR4X آن را همراهی می کند. باتری ظرفیتی معادل 4000 میلی آمپر ساعت دارد که از شارژر سریع 27 واتی پشتیبانی می کند. این پرچمدار از سیستم عامل پای با رابط کاربری Nubia UI ویرایش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - 7.0 بهره مند است. اسلات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - کارت حافظه از استاندارد UFS 3.0 پشتیبانی می کند.

نوبیا زد 20 از دوربین سه گانه برخوردار است که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - اپتیکال بوده و دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض آن را همراهی می کند. یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو هم زوم 30 برابر دیجیتال را به ارمغان می آورد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران

این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - دوربین توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 8K در 15 فریم بر ثانیه را دارد. از دیگر قابلیت های دوربین می توان به فیلمبرداری با فرمت HDR10 و حالت مخصوص شب اشاره کرد.

از دیگر نکات قابل توجه نوبیا زد 20 می توان به امکان اجرای دو اپ به صورت همزمان و استفاده از نمایشگر دوم برای نمایش ساعت و تاریخ اشاره کرد. همچنین می توان از پنل پشتی به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - عنوان تریگر در بازی ها استفاده کرد.

نوبیا زد 20 در حال حاضر در رنگ های مشکی، آبی و قرمز در چین برای پیش فروش قرار داده شده و از تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) در این کشور عرضه خواهد شد. مدل 6GB/128GB به قیمت 496 دلار، مدل 8GB/128GB به قیمت 524 - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - دلار و مدل 8GB/512GB که گران ترین مدل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - هم هست به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - قیمت 595 دلار در ویترین فروشگاه ها یافت خواهد شد. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر قائمشهر استان مازندران - این محصول قرار است از ماه شهریور در بازارهای آمریکا، کانادا و اروپا نیز عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وانیار نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آیا میتونم یه سوال بپرسم شما بربری قائمشهر سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در بربری شهر قائمشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone