🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10817.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

برخی کارکنان اپل نیز به جمع منتقدان سیاست مبارزه با کودک آزاری پیوستند

از زمان معرفی پروژه اپل برای مبارزه با کودک آزاری یک هفته می‌گذرد و از آن زمان این موضوع مورد انتقاد‌ بسیاری از نظر نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی قرار گرفته است. هر چند ...

از زمان معرفی پروژه اپل برای مبارزه با کودک آزاری یک هفته می‌گذرد و از آن زمان این موضوع مورد انتقاد‌ بسیاری از نظر نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی قرار گرفته است. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - هر چند اپل سعی کرد نگرانی‌های به وجود آمده را برطرف کند اما به نظر می‌رسد حتی کارکنان این شرکت نیز د رمورد این موضوع ابراز نگرانی می‌کنند.

ظاهرا برخی از کارکنان اپل در اپلیکیشن Slack نسبت به سیاست جدید شرکت ابزار نگرانی کردند. گفته می‌شود اکثر آن‌ها از به خطر انداختن حریم خصوصی با اسکن کردن تصاویر کاربران قبل از آپلود روی آی‌کلاد نگران هستند و علیه فناوری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - جدید اپل صحبت کرده‌اند. طبق جزئیات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - ارائه شده از زمان رونمایی فناوری جدید، بیش از ۸۰۰ پیام در Slack توسط کارکنان منتشر شده است که مخالفت خود را نسبت به این سیاست نشان داده‌اند. طبق گزارشات، تمام این بازخوردها از سوی کارکنانی ارائه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - شده که در بخش‌های خصوصی و امنیتی اپل کار نمی‌کنند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان

سیستم اپل یک فناوری جدید است - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - که برای مبارزه با کودک آزاری طراحی شده است. این سیستم عکس‌های آی‌کلاد را برای یافتن محتوای مربوط به کودک آزاری یا CSAM اسکن می‌کند و آن‌ها را با لیستی از تصاویر و موارد شناخته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - شده مقایسه می‌کند. همین امر باعث - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - شد بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری مانند مدیرعامل اپیک گیمز از این فناوری انتقاد کنند و آن را نوعی جاسوس‌افزار برای دولت‌ها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - بداند. از طرفی دیگر «ویل کتکارت» مدیر واتس‌اپ نیز اعلام کرده بود برنامه اپل برای مقابله با سوءاستفاده از کودکان موجب عقب‌گرد در مسیر حفظ حریم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - خصوصی کاربران سراسر دنیا می‌شود.

با این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - وجود اپل پس از افزایش انتقادهای نگران‌کننده سعی کرد جو متشنج به وجود آمده را آرام کند و با انتشار نوعی راهنما (FAQ) تصریح کرد که ویژگی جدید منافاتی با رعایت قوانین حریم خصوصی ندارد و این شرکت به درخواست دولت‌ها برای جاسوسی از داده‌ها پاسخ رد داده و از کلیه مواردی که حریم خصوصی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشهد استان خراسان - را نقض می‌کنند، خودداری می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کمند نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
وای خدای من چه خوبه که خدمات شرکت تعمیرچی به این خوبی انجام شده و مشتری راضیه، خیلی دوست دارم لباسشویی زیمنس بگیرم ولی شاید بعدا برسم بهش، امیدوارم همیشه این شرکت با این همه حرفه ایی و شور و شوق به کارش ادامه بده و مشتری هاش رو همیشه راضی نگه داره، بدون شک قابل تحسینه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone