🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33394.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دوربین کامپکت ریکو GRIII با حسگری بزرگ معرفی شد

در حالی که در رویداد فوتوکینا امسال بیشتر شرکت ها به معرفی دوربین های فول فریم پرداختند اما در روزگاری که به نظر می رسد با حضور گوشی های هوشمند دوربین های کامپکت آخرین نفس هایشان ...

در حالی که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - در رویداد فوتوکینا امسال بیشتر شرکت ها به معرفی دوربین های فول فریم - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - پرداختند اما در روزگاری که به نظر می رسد با حضور گوشی های هوشمند دوربین های کامپکت آخرین نفس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - هایشان را می کشند دوربین ریکو GRIII معرفی شده است.

ریکو GRIII از حسگر APS-C بهره می برد

این دوربین نسخه به روز شده ای از GRII به حساب می آید که سال گذشته معرفی شده بود. از حسگری با رزولوشن 24.2 مگاپیکسلی بهره می برد، لرزشگیر تصویر تعبیه شده در بدنه دارد و نمایشگر آن از نوع لمسی است. در مقایسه با مدل قبلی حداکثر کیفیت ویدیوها همچنان 4K باقی مانده است. به امکان ثبت ویدیوهای 1080p با نرخ 60 فریم در هر ثانیه هم باید اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران

GRIII در مقایسه با مدل قبلی فلش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - بیرون جهنده را از دست داده با این حال کاربران می توانند با استفاده از درگاه هاتشو فلش های سازگار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - تولید شده توسط پنتاکس را روی آن نصب کنند.

فاصله کانونی لنز رویکو GRIII برابر 18.3 - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - میلی متر است

لنز رویکو GRIII فاصله کانونی 18.3 میلی متری دارد و حسگر آن APS-C است به این ترتیب این لنز زاویه دیدی معادل با لنزهای 28 میلی متری در دوربین های فول فریم را ارائه می دهد. - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - این محصول ریکو فیلتر ND داخلی دارد و کاربران می توانند بسته به دلخواه خود آن را - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - فعال کنند. هنوز محدوده ISO دوربین مشخص نشده است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران

سرعت شاتر از 1/4000 تا 30 ثانیه برای f5.6 و از 1/2500 تا 30 ثانیه برای f2.8 قابل تنظیم است و سیستم فوکوس از نوع - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - هیبریدی است.

ریکو GRIII ابعادی 109.4 در 61.9 - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - در 33.2 - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - میلی متری (البته بدون محاسبه بر آمدگی ها) دارد و وزن آن به همراه باتری و کارت حافظه 257 گرم است. این محصول - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - قرار است در اوایل سال 2019 روانه بازار شود. هنوز قیمت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - عرضه مشخص نشده ولی انتظار می رود - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - بالا تر از هزار یورو باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone