🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33391.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پرداخت الکترونیک کرایه‌ تاکسی در پیچ اول مسیر

پرداخت الکترونیک کرایه‌ موضوعی‌ست که هر سال با افزایش کرایه‌ها و معضل پول خرد مطرح می‌شود اما خبری از اجرای سراسری آن در ۸۰ هزار تاکسی تهران شنیده نمی‌شود؛ این موضوع با افزایش اپلیکیشن‌های گوناگون ...

پرداخت الکترونیک کرایه‌ موضوعی‌ست که هر سال با افزایش کرایه‌ها و معضل پول خرد مطرح می‌شود اما خبری از اجرای سراسری آن در ۸۰ هزار تاکسی تهران شنیده نمی‌شود؛ این موضوع با افزایش اپلیکیشن‌های گوناگون که مسیر پرداخت آنلاین را هموار کرده‌اند بیشتر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - از قبل صدای اعتراض مشتریان و رانندگان را بلند می‌کند.

چند اپلیکیشن‌ پرداخت الکترونیک کرایه بیشتر از یک سال است که برخی از تاکسی‌های سطح شهر تهران دیده می‌شوند اما بیشتر تاکسیرانان از آن راضی نیستند و چندی پیش در اعتراض به تصفیه انتقال دیر به دیر کرایه‌ها برگه‌‌های QR CODE را از درون تاکسی‌های خود جمع کردند تا شاید اپلیکیشنی دیگر و بهتر از راه برسد و به داخل خودروهای‌شان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - نفوذ کند.

چند ماهی قبل اعتراضات به رئیس سازمان تاکسیرانی شدت گرفت و برخی از اعضای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - شورای شهر او را متهم به ایجاد انحصارگرایی در انتخاب اپ‌های پرداخت و طولانی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - مدت کردن پروسه ورود سایر فعالان این حوزه کردند.

البته سازمان تاکسیرانی منفعل نماند و با همکاری «بهاره آروین» عضو شورای اسلامی شهر تهران پروسه اداری را تسهیل کرد تا هرچه زوتر اپ‌های پرداخت الکترونیک به مسافران همیشگی تاکسی‌ها تبدیل شوند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان

«علیرضا قنادان» مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفتگو با دیجیاتو ابتدا به این موضوع اشاره کرد که بحث ایجاد انحصار برای فعالیت اپلیکیشن‌های پرداخت کرایه مربوط به دوره مدیریتی قبل از او بوده است و هنگامی که قنادان وارد سازمان شد، دو شرکت «فون پی» و «ایزی پی» مشغول فعالیت بودند و البته به این دو شرکت مجوز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - فعالیت پایلوت داده شده بود:

«سیستم‌هایی که آنها به کار می‌بردند سیستم‌های مدرنی بود که هنوز پاسخگویی آنها از نظر فنی و استقبال مردم و رانندگان مشخص نشده بود. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - ۶ ماه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - بعد از اجرای پایلوت این طرح، مدیریت سازمان تاکسیرانی تغییر کرد و قرار شد ضوابط جدیدی تنظیم شود تا فضای رقابتی شکل گیرد و همه شرکت‌ها بتوانند در آن شرکت کنند.»

قنادان درباره طولانی شدن این روند توضیح داد که ضوابط کاری و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - بوروکراسی‌هایی در داخل شهرداری تهران، فاوا شهرداری، معاونت حمل و نقل و کارگروهی به نام پرداخت الکترونیکی وجود دارد و این سازمان در نهایت با کمک کمیته شفافیت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - شورا، ضوابط کلی فعالیت این افراد را تدوین و  در سایت سازمان تاکسیرانی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گالیکش استان گلستان - قرار داد.

آنطور که قنادان می‌گوید تعدادی از شرکت‌هایی که درخواست داده‌اند هنوز مجوز ندارد و در باید منتظر ماند تا شرکت‌های مناسب در این حوزه از راه برسند و انتخاب شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone