🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33392.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آزمایش ها خبر از تقلب بسیاری از گوشی های هوشمند در بنچمارک ها می دهند

اخیراً موضوع تقلب در بنچمارک ها مطرح شده است. گفته شده بود که هواوی توان پردازشی برخی از گوشی های خود را به هنگام اجرای آزمایش های بنچمارک ها افزایش داده بود تا به این ...

اخیراً موضوع تقلب در بنچمارک ها مطرح شده است. گفته شده بود که هواوی توان پردازشی برخی از گوشی های خود را به هنگام اجرای آزمایش های بنچمارک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - ها افزایش داده بود تا به این ترتیب امتیاز بالاتری را برای گوشی های خود به ثبت برساند اما بررسی های جدید مشخص کرده که شرکت های دیگر نیز اقدام به این کار می کنند.

بنا بر گفته های هواوی بسیاری از شرکت های چینی دیگر هم چنین کاری را انجام - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - می دهند. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - بنابراین برای اینکه هواوی از دیگران عقب نماند دست به چنین اقدامی زده بود تا بازی را به رقبای هموطن خود نبازد و بخش عمده فروشش را در چین از دست ندهد.

هواوی توضیح داده بود که موبایل هایش از نوعی مکانیزم مبتنی بر هوش مصنوعی برای تخصیص منابع استفاده می کنند. از آنجایی که در سناریوهای مختلف دستگاه به توان پردازشی متفاوتی نیاز دارد جدیدترین گوشی های این شرکت از تکنولوژی های مبتکرانه ای نظیر هوش مصنوعی برای بهینه سازی تخصیص این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - توان بهره می گیرند تا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - سخت افزار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - بالاترین توانمندی هایش را به نمایش بگذارد.

در واقع تولید کننده هایی که از این روش ها بهره - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - می برند این موضوع را تقلب به حساب نمی آورند. بررسی 300 بنچمارک عمومی و خصوصی که از گوشی های مختلف انجام شده نشان داده که این موضوع برای بسیاری از سازنده های دیگر هم صدق می کند.

بنچمارک های عمومی انتوتو و گیکبنچ آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - نسخه هایی است که در منابع رسمی از جمله پلی استور گوگل ارائه می شوند. نسخه های خصوصی توسط تولید کننده های بنچمارک ها ایجاد می شود اما با نام های دیگری عرضه می شوند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران
امتیازهای زرد رنگ کارایی واقعی دستگاه ها را نشان می دهد در حالی که موارد سیاه نشان از امتیازهای غیر واقعی دارد که به واسطه افزایش غیر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - طبیعی سرعت پردازنده ها حاصل شده اند. در واقع گوشی های مذکور متوجه کارکرد بنچمارک عمومی می شوند و سرعت را افزایش می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - دهند. اما در غیر از این موارد و در کارکرد عادی کاربران چنین سرعتی را تجربه نمی کنند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - مگر در مواردی از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - جمله حالت Performance Mode که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - هواوی قصد دارد برای گوشی هایش در نظر بگیرد.
تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران
گوشی هایی که تقلب نکرده اند. در این موارد امتیازهای اپ خصوصی و عمومی بسیار نزدیک بوده و قابل چشم پوشی هستند.
تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران
گوشی هایی که به اصطلاح تقلب کرده اند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - به شدت دمای بالاتری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - را ثبت کرده اند.

نتایجی که در این نمودارها حاصل شده در شرایطی بوده که گوشی ها به شدت داغ شده اند به گونه ای که حتی در دست گرفتن آنها مشکل بوده است. به عبارتی باید گفت که تقلب، واقعیت یا هر نامی که بر این روش ها می توان گذاشت نشان می دهد که معیارهای کارایی برای کاربران و شرکت های تولید کننده یکسان نیست. در واقع بنچمارک هایی که توسط سازنده به این روش ثبت می شود نمی توانند نشان دهنده کارایی در استفاده های واقعی توسط کاربران باشند.

قبل تر در دیجیاتو توضیح داده بودیم که چرا کاربران نهایی نباید چندان به بنچمارک ها توجه کنند و نباید نتایح این آزمایش ها را ملاکی برای خرید گوشی هوشمند قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone