🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33397.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تبلت مدیا پد ام 5 لایت هواوی معرفی شد؛ اسپیکر 4 گانه و نمایشگر 1080p

هواوی عضو جدیدی به مجموعه تبلت های سری مدیا پد افزوده: مدیا پد ام 5 لایت، میان رده ای با 4 اسپیکر. شاخص ترین مشخصه این محصول همان اسپیکرها است که با همکاری هارمان کاردن ...

هواوی عضو جدیدی به مجموعه تبلت های سری مدیا پد افزوده: مدیا پد ام 5 لایت، میان رده ای با 4 اسپیکر.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان

شاخص ترین مشخصه این محصول همان اسپیکرها است که با همکاری هارمان کاردن تولید شده است. نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسلی و با نسبت 16 به 10 است. چیپست در نظر گرفته شده برای این محصول کایرین 659 است که 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. البته نسخه ای با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - شده است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان

هواوی همچنین یک قلم «اِم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - پِن لایت» با پشتیبانی از 2048 سطح فشار را هم برای مدیا پد ام 5 لایت ارائه می کند که البته در برخی مناطق باید مبلغی اضافی برای آن بپردازید و در برخی دیگر در جعبه تبلت قرار داده می شود.

باتری 7500 میلی آمپر ساعتی است که به لطف فناوری شارژ سریع می تواند در عرض کمتر از 3 ساعت به طور کامل شارژ شود. این تبلت با اندروید 8 به دست خریداران می رسد

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان

مدیا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - پد ام 5 لایت قرار است در رنگ های طلایی و خاکستری روانه بازار شود البته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - قیمت و زمان عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone