🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33401.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

منتظر تغییرات اساسی در سرفیس لپ تاپ ۲ و سرفیس پرو ۶ نباشید

مایکروسافت خود را برای برگزاری رویدادی در روز سه شنبه آماده می سازد و حالا یک منبع آلمانی اطلاعاتی را در مورد سرفیس  لپ تاپ ۲ و تبلت سرفیس ۶ افشا کرده که گمان می ...

مایکروسافت خود را برای برگزاری رویدادی در روز سه شنبه آماده می سازد و حالا یک منبع آلمانی اطلاعاتی را در مورد سرفیس  لپ تاپ ۲ و تبلت سرفیس ۶ افشا کرده که گمان می - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رود طی این رویداد شاهد معرفی آنها باشیم.

پیش از این انتظار می رفت که مایکروسافت تغییراتی را در این دستگاه ها پیاده سازی کند که شامل پشتیبانی از پورت های USB-C نیز - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می شود. با این حال بر اساس اطلاعات افشا شده سرفیس لپ تاپ ۲ و سرفیس پرو ۶ هنوز از همان درگاه مینی دیسپلی و Surface Connector قبلی برای اتصال به نمایشگر و شارژ بهره می برند.تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

چنین اقدامی از سوی ردموندی ها سوال برانگیز است چرا که آنها - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پیش از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این سرفیس بوک ۲ و سرفیس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گو را به پورت USB-C مجهز کرده اند و عدم استفاده از آنها در پرچمدارهای سرفیس پرو و سرفیس لپ تاپ جای تعجب دارد.

منبع مذکور مدعی شده که مدل پایه نسخه جدید سرفیس لپ تاپ ۲ میزبان ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و پردازنده اینتل Core i5 خواهد بود که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به معنی دو برابر شدن رم آن نسبت به مدل پایه نسخه قبلی است.تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیاز سوی دیگر شایعاتی در مورد همراه شدن نسخه پایه سرفیس پرو ۶ با ۴ گیگابایت رم و پردازنده اینتل Core m3 به گوش می رسد. پیش از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این تصاویری منتسب به سرفیس پرو ۶  از یک منبع ویتنامی افشا شده بود که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بر اساس آن این تبلت مجددا از صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رزولوشن ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ بهره مند شده و تنها تغییر ظاهری نسبت به سال قبل، خمیده بودن گوشه‌های این دستگاه است.

انتظار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می رود که نسخه ای مشکی رنگ از  هر دو دستگاه مذکور عرضه شود اما منبع آلمانی بر این باور است که این رنگ تنها برای مدل های گرانقیمت تر در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone