🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33395.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

لطفاً کار جمعی را بدنام نکنید؛ نقدی بر اتحادیه کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی

* نویسنده این یادداشت، میلاد جهاندار مدیرعامل استارتاپ فین‌تک باهمتا و دبیر سابق انجمن فین‌تک ایران است.  کوچکترین شکی بر ارزش کار جمعی برای حل مشکلات مشترک وجود ندارد. تشکل‌های تخصصی می‌توانند ابزار مناسبی برای ...

* نویسنده این یادداشت، میلاد جهاندار مدیرعامل استارتاپ فین‌تک باهمتا و دبیر سابق انجمن فین‌تک ایران است. 

کوچکترین شکی بر ارزش کار جمعی برای حل مشکلات مشترک وجود ندارد. تشکل‌های تخصصی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - می‌توانند ابزار مناسبی برای پیگیری و برطرف کردن موانع مشترک باشند. تشکل زدن به خودی خود هدف نیست و زمانی ارزشمند است که تشکل با هدف حل کردن مشکلی مشخص شکل بگیرد. تشکل یک ابزار است و به این معنی نیست که هر کار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - جمعی پسندیده است و به سر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - منزل مقصود خواهد رسید و اگر از این ابزار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - استفاده صحیح نشود می‌تواند در جهت عکس نتیجه دهد.

نقدی که بر اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی وارد است استفاده اشتباه و سطحی نگری به کار جمعی و صنفی است. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - اینکه بگوییم همه کسب و کارهای اینترنتی برای حل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - مشکلاتشان زیر چتر حمایتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - یک اتحادیه قرار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - بگیرند و با کلید واژه «کار جمعی» به دنبال تهییج کردن آنها و عضویت در یک اتحادیه جدیدالتاسیس باشیم، در واقعیت ضربه زدن به فضای کسب و کار و توسعه آنها است. با این رویکرد نه تنها به سمت حل مشکل نرفتیم که مشکلات جدیدتری بوجود خواهد آمد:

  • مشکل اول) عدم پیگیری مطالبات به صورت تخصصی

به دلیل تنوع زیاد کسب و کارها و گستردگی مطالبات مختلف، هیچکدام از آن کسب و کارها به نحو مطلوب و تخصصی نمی‌توانند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - مطالباتشان را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - پیگیری کنند تا در برگیرنده میزان قابل توجهی از مشکلاتشان به صورت عمیق - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - باشد.

  • مشکل دوم) بدبین شدن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - کسب و کارها نسبت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - کار جمعی

کسب و کارهایی که باید خود وارد عرصه کار صنفی و مطالبه گری جمعی می‌شدند، به دلیل تبلیغات فریبنده اتحادیه، دل در گرو کشتی نجات اتحادیه خواهند بست و مسیر درست کار صنفی که بخش جدا نشدنی از فعالیت هر کسب و کار برای حل مشکلاتشان است را نادیده می‌گیرند. و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - در نهایت بعد از اینکه اتحادیه نتوانست نتیجه مورد نظر را برای آنها محقق کند، به طور کل از کار صنفی نا امید می‌شوند و مشکل را در کار صنفی ممکن است ببینند و نسبت به هر نوع کار جمعی بدبین شوند.

  • مشکل سوم) تبدیل شدن به مانعی برای رشد و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - توسعه

تکنولوژی به خودی خود صنف نیست که اگر اینطور بود برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - کسب و کارهایی که از تلفن یا فکس استفاده می‌کنند و مشکلاتی دارند نیز باید اتحادیه‌های کشوری میزدیم. اگر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - میخواهیم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - مشکلاتی که کسب و کارهایی که از تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - اینترنت استفاده میکنند را حل کنیم باید فضای پذیرش و استفاده از تکنولوژی را برای بخش‌های مختلف جامعه آماده کنیم تا کسب و کارها در جایگاه درست خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - قرار بگیرند.

همیشه بخشی تکنولوژی را زودتر می پذیرند و به استقبالش می روند و عده‌ای دیرتر به این جمع می‌پیوندند. اینکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - به بهانه زودتر پیوستن تعدادی از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - کسب و کارها برای استفاده از تکنولوژی، آنها جدا کنیم و در تقابل با بخش‌های دیگر جامعه قرار دهیم و از واژه بخش سنتی و اینترنتی برای جداسازی آنها استفاده کنیم، در عمل به مشکلات دامن خواهیم زد و حل موضوع را حادتر خواهیم کرد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - و تبدیل به مانعی برای رشد و توسعه پایدار کسب و کارهای بر پایه تکنولوژی می‌شویم.

  • مشکل چهارم) محیا سازی فضای سواستفاده و ضربه زدن به اعتماد مردم

وقتی اتحادیه سودا و ادعای متولی گری اینترنت را دارد، مسئولیت نظارت نیز بر عهده‌اش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - خواهد بود. نظارت بر این تعداد و تنوع از کسب و کار آن هم با ابزار مجوز توسط یک اتحادیه در عمل امکان پذیر نخواهد بود. تجربه نماد اعتماد الکترونیک نشان داده که مجوز ابزار کارآمدی برای نظارت نیست و این تنوع تخصص در حوزه‌های مختلف را نمی‌توان در یک سازمان برای نظارت گری جمع کرد. و نتیجه اینکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - هم کسب و کارهایی که می‌خواهند فعالیت کنند را به سختی خواهیم انداخت و هم اینکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - به دلیل عدم توان نظارت، محیط را برای افراد سودجو محیا خواهیم کرد.

داستان سکه ثامن مثال خوبی برای این مشکل است. به دلیل آگاهی اشتباهی که به مردم القا شده است با دیدن نماد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - اعتماد ریسک‌هایی که ممکن است متحمل شوند را در نظر نمی‌گیرند و هنگامی که افراد بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - مبنای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - تبلیغات اشتباه نماد، متضرر ‌شدند، نماد هیچگونه مسئولیتی برای جبران خسارت نپذیرفت و تنها نماد اعتماد سایت سکه ثامن را بعد از مرگ سهراب، حذف کرد. نتیجه چنین تبلیغات فریبنده‌ای که برای تثبیت جایگاه‌ مجوز می‌شود، پس از نمایان شدن ناکارآمدی مجوزها، تبعات سنگینی برای کل کسب و کارها در پی خواهد داشت چرا که بی اعتمادی مردم نسبت همه کسب و کارها بوجود خواهد آمد.

راهکار چیست؟

حل مشکلات به خودی خود قدم مثبتی است اما باید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - نگاه کارشناسی داشت و نه اینکه با کلید واژه «کار جمعی» ناآگاهانه به همه کسب و کارها و مردمی که از خدمات آنها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - می‌توانستند بهره‌مند شوند، ضربه بزنیم.

الف) باید اجازه داد و کمک کرد تا کسب و کارهای با منافع مشترک مثل فروشگاه‌های انلاین، فینتک‌ها یا کسب و کارهای فعال در حوزه گردشگری و .. خودشان تشکل‌های تخصصی ایجاد کنند و مشکلاتشان را به صورت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - متمرکز دنبال کنند.

ب) اتحادیه می‌تواند ارزشمند باشد اگر در مسیر درستی قرار گیرد و سودای متولی گری اینترنت را در سر نپروراند. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - اتحادیه با تمرکز بر روی مشکلات مشترک در کسب و کارهای نوپا مانند فیلترینگ، بیمه، مالیات و ... که عموما از عدم شناخت حاکمیت نسبت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - به این نوع کسب و کارها شکل می‌گیرد، و پیگیری از طریق راهکارهای کارشناسی می‌تواند قدم مثبتی برای ذینفعان بردارد.

ج) مجوز جدید ایجاد کردن هیچ کمکی نخواهد کرد و تجربه نشان داده که تنها باعث به سختی افتادن کسب و کارها و ایجاد رانت برای حلقه نزدیک خواهد شد.

باید فضایی محیا کرد تا کسب و کارهای جدید که عموما از تکنولوژی اینترنت نیز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - استفاده می‌کنند در کنار کسب و کارهای قدیمی‌تر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان -  که هنوز از این تکنولوژی استفاده نکرده‌اند قرار بگیرند و شناخت حاکمیت و مردم نسبت به کسب و کارهای جدید بهبود یابد تا هم عموم از تکنولوژی‌های جدید بهره‌مند شوند و هم بازیگران جدید در بین بازیگران - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - قدیمیِ صنعت‌های مختلف پذیرفته شوند.

تجربه ما در انجمن فین‌تک را برای حل مشکلات خودمان که باور داشتیم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - از مسیر پیگیری جمعی به نتیجه خواهد رسید و دستاوردهای درخشانی نیز داشتیم، تجربه ارزشمندی بود. فین‌تک‌های پرداختی در چارچوب پرداخت یار بانک مرکزی به رسمیت شناخته شدند بدون اینکه مجوز جدیدی ایجاد شود و در این مستند تمام ذینفعان و نهادهای نظارتی به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مینودشت استان گلستان - اتفاق نظر رسیدند. امید است که با اشتراک گذاشتن تجربه این کار جمعی بتوان چراغی برای افراد دغدغه مند روشن کرد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone