🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31054.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از شبکه‌های اجتماعی به نوجوانان احساس امنیت و اعتماد به نفس می‌دهد

همه ما از تاثیرات منفی شبکه‌های اجتماعی روی نوجوانان آگاه هستیم. البته اخیرا تحقیق تازه‌ای انجام شده که نشان می‌دهد اکثر نوجوانان با حضور در شبکه‌های اجتماعی اعتماد به نفس گرفته و حتی حس بهتری ...

همه ما از تاثیرات منفی شبکه‌های اجتماعی روی نوجوانان آگاه هستیم. البته اخیرا تحقیق تازه‌ای انجام شده که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - نشان می‌دهد اکثر نوجوانان با حضور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - در شبکه‌های اجتماعی اعتماد به نفس گرفته و حتی حس بهتری پیدا می‌کنند.

در این تحقیق که با پرسش از ۷۴۳ نوجوان بین ۱۳ تا ۱۷ سال صورت گرفته است، ۸۱ درصد آن‌ها اعلام - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - کرده‌اند که به‌ خاطر شبکه‌های اجتماعی، آن‌ها حس نزدیکی بیشتری با دوستان خود می‌کنند.

جدا از این‌ها نزدیک به ۷۰ درصد افراد حاضر در این تحیق می‌گویند که به لطف شبکه‌های اجتماعی، آن‌ها هنگام روزهای سخت زندگی خود احساس حمایت بیشتری می‌کنند. این گروه اعتقاد دارند که شبکه‌های اجتماعی باعث - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - می‌شود که به طیف وسیع‌تری از انسان‌ها دسترسی پیدا کنند.

البته از سوی دیگر، ۲۶ درصد افراد نوجوان حاضر در این نظر سنجی می‌گویند که استفاده از شبکه‌های اجتماعی به آن‌ها حس بدی را منتقل می‌کند. همچنین ۴۵ درصد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - نوجوانان اعتقاد دارند که آن‌ها بیش از اندازه غرق استفاده از این سرویس‌های اینترنتی شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران

۴۵ درصد افراد حاضر در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که یکی از کارهای اصلی آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، لغو دوستی و آنفالو کردن دیگر افراد است. در پاسخ به دلیل این کار، ۵۲ درصد رفتارهای خشونت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - آمیز طرف مقابل را به عنوان دلیل اصلی عنوان کرده‌اند.

جدا از این موارد، ۴۳ درصد نوجوانان می‌گویند آن‌ها از جهت منتشر کردن پست‌هایی که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - باعث خوب به نظر آمدنشان در نظر دیگران بشود، تحت فشار هستند. همچنین ۳۷ اعتراف کرده‌اند که آن‌ها به دنبال نشر پست‌هایی هستند که برایشان لایک و نظرات بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

این تحقیق آمار جالبی را در مورد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تنکابن استان مازندران - موضوع پست‌های این گروه سنی نشان می‌دهد که بر اساس آن، ۴۴ درصد افراد در مورد خانواده، ۳۴ درصد در مورد احساسات شخصی، ۲۲ درصد در مورد روابط عاطفی و تنها ۱۰ درصد در مورد عقاید مذهبی خود پست‌هایی را در اکانت خود منتشر می‌کنند.

نظر شما چیست؟ هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی چه احساسی دارید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone