🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27840.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن طراحی جدید ادوبی برای آیپد با نام Fresco منتشر می‌شود

فتوشاپ با روی کار آمدن اپلیکیشن‌های جدید ادوبی کم کم به حاشیه می‌رود. ساعاتی پیش تیم ادوبی رسما اعلام کرد که اپلیکیشن جدیدشان برای نقاشی و طراحی در آیپد Adobe Fresco نام دارد. این اپلیکیشن ...

فتوشاپ با روی کار آمدن اپلیکیشن‌های جدید ادوبی کم کم به حاشیه می‌رود. ساعاتی پیش تیم ادوبی رسما اعلام کرد که اپلیکیشن جدیدشان برای نقاشی و طراحی در آیپد Adobe Fresco نام دارد. این اپلیکیشن که تا دیروز با اسم رمز Project Gemini شناخته می‌شد قرار است امسال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - برای پلتفرم آیپد منتشر شود.

قدرت پردازشی ادوبی سنسی امکانی فراهم کرده که بتوان ترکیب - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - و واکنش رنگ‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - روغنی و آبرنگ را در اپلیکیشن Fresco درست مثل همان چیزی که در دنیای حقیقی اتفاق می‌افتد مشاهده کرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان

نکته خوب این که Fresco به هنرمندان اجازه می‌دهد تا با قلم‌های معمولی و وکتور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - به طراحی بپردازند. این ویژگی مدت‌هاست که در اپلیکیشن‌های دیگر ادوبی مثل ایلاستریتر و فتوشاپ اسکچ به کاربران ارائه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌شود. همچنین گفته شده که Fresco از فایل‌های فتوشاپ هم پشتیبانی خواهد کرد تا بتوانید از طریق - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - Creative Cloud پروژه‌هایتان را بارگذاری و کار بر روی آن‌ها را در آیپد ادامه بدهید.

همچنین Fresco می‌تواند خروجی‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - پی دی اف هم ارائه بدهد که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - امکان ویرایش در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - سایر نرم‌افزارهای ادوبی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - را دارند. اپلیکیشن Fresco از منظر رابط کاربری به فتوشاپ آیپد شباهت دارد و می‌توان قلم‌های فتوشاپ را هم به محیط آن آورد و از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - آن‌ها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - استفاده کرد.

تا این لحظه تاریخ انتظار دقیقی برای Fresco اعلام نشده است. اما مطمئنا در سال 2019 شاهد انتشار آن در اپ استور مک خواهیم بود. ضمنا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آزادشهر استان گلستان - اگر می‌خواهید پیش از انتشار نسخه اصلی نیم نگاهی به قابلیت‌های اپلیکیشن داشته باشید می‌توانید از طریق این لینک برای دریافت نسخه پیش‌نمایش Fresco ثبت نام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone