🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27835.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اسمارت پلاس رونمایی شد؛ جایی برای منتورینگ استارت آپ‌ها

اسمارت آپ پروژه جدید خود تحت عنوان «اسمارت  پلاس» را معرفی کرد. بر اساس این برنامه قرار است که شرکت اسمارت آپ جدا از سرمایه گذاری و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای استارت آپ های زیر ...

اسمارت آپ پروژه جدید خود تحت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عنوان «اسمارت  پلاس» را معرفی کرد. بر اساس این برنامه قرار است که شرکت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اسمارت آپ جدا از سرمایه گذاری و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای استارت آپ های زیر مجموعه خود، به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیگر کسب و کارهای نوپا نیز این خدمات را ارائه دهد.

«محمد احمدی» مدیرعامل اسمارت آپ در گفتگوی خود با دیجیاتو عنوان کرد که این شرکت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سرمایه‌گذار در حال حاضر جدا از سرمایه‌گذاری خدمات جانبی هم به استارت آپ‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - زیرمجموعه خود ارائه می‌کند. او اعلام می‌کند که تیم آنها تصمیم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گرفته که این خدمات جانبی را به دیگر مجموعه‌ها و کل بازیگران اکوسیستم استارت آپی نیز ارائه کند:

«خلق اهرم رشد و کمک به جذب سرمایه و بهبود منابع انسانی و زیرساخت‌ها از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جمله خدماتی است که در اسمارت آپ برگزار می‌شود. ما بعد از مدتی متوجه شدیم این خدمات ارزشمند است و تیم‌های ما بعد از استفاده از این خدمات از نتایج آن بسیار راضی هستند. ما به این فکر رسیدیم که شاید استارت آپی در اکوسیستم وجود داشته باشد که نیاز شدیدی به منتورینگ داشته باشد ولی دوست نداشته باشد وارد مسائل سرمایه‌گذاری و اعطای سهام و مسائلی از این دست باشد.»

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان

احمدی می‌گوید که در نتیجه آنها تصمیم گرفتند که بدون خواستن سهم و یا سرمایه‌گذاری در استارت آپ‌ها، خدمات منتورینگ را به آنها ارائه دهند: «ما هم‌اکنون - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در اسمارت پلاس هم خدمات سرمایه‌گذاری و خدمات منتورینگ در کنار یکدیگر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را خواهیم داشت و هم صرفا خدمات منتورینگ. در حقیقت دو پکیج - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مجزا با توجه به نیازها و اهداف استارت آپ‌ها در نظر گرفته شده است.»

مدیرعامل اسمارت آپ در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا ممکن است حین منتورینگ یک شرکت، موضوع جذب سرمایه از سوی اسمارت آپ پیش بیاید پاسخ مثبت می‌دهد و در مورد شرایطی که تیم‌ها باید داشته باشند اینگونه توضیح - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌دهد:

«در حال حاضر قصد داریم خدمات منتورینگ خود را برای تیم‌ها داشته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشیم و نه افراد فریلنسر یا گروه‌هایی که قصد ورود به اکوسیستم استارت آپی را دارند. ما باور داریم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که باید یک تیمی شکل گرفته باشد تا بتوان با آنها راه را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پیش برد ولو اینکه این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تیم هنوز محصول آماده‌ای نداشته باشد.»

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان

در مراسم رونمایی از اسمارت پلاس «رضا باقری» هم بنیانگذار این مجموعه به تیم‌های استارت آپی توصیه کرد که باید دست روی نیاز جامعه بگذارند و آن نیاز را در کنار دیگر نیازهای مردم برطرف کنند: «اگر اینستاگرام صرفا به تفریح می‌پرداخت موفق نمی‌شد.»

باقری همچنین تاکید کرد که نباید روی کاربران دیرپذیرنده بیش از حد تمرکز شود چرا که این کاربران کسب و کار را به خطر می‌اندازند: «باید به این نتیجه برسیم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که تجربه عالی ما جایگزین تجربه چه همکاری خواهد بود؟ اینکه کاربران درباره کسب و کار ما به دیگران چه می‌گویند هویت اصلی ما خواهد بود.»

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گنبد کاووس استان گلستان

باقری اسمارت آپ را مجموعه‌ای معرفی می‌کند که فقط به فکر سرمایه‌گذاری مالی نیست و منتورینگ را نیز امری مهم برای تمامی تیم‌ها می‌داند. به باور او در اسمارت آپ مراحل ۵ گانه رشد یک استارت آپ (یافتن نیاز، تولید محصول،رشد پایدار، توسعه و تنوع بخشی، تثبیت و بهینه‌سازی) با استفاده از ابزار مناسب شکل می‌گیرد.

اسمارت پلاس در حال حاضر در دسترس عموم قرار دارد و علاقه‌مندان برای حضور در این پروژه می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone