🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27850.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

قوانین جدید FATF برای احراز هویت کاربران در صرافی های رمزارز اعلام شد

گروه ویژه اقدام مالی یا همان FATF به عنوان یکی از نهادهای قدرتمند بین المللی در زمینه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم، قوانین جدیدی را برای صرافی های رمزارز وضع کرده است. یکی ...

گروه ویژه اقدام مالی یا همان FATF به عنوان یکی از نهادهای قدرتمند بین المللی در زمینه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم، قوانین جدیدی را برای صرافی های رمزارز وضع کرده است.

یکی از جنجالی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - ترین قوانین اعلام شده توسط گروه FATF به «خدمات دهندگان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - دارایی های مجازی» موسوم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - به VASP ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - که صرافی های رمزارز را هم در بر می گیرد، انتقال اطلاعات مشتری در زمان جابجایی سرمایه است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان

طبق پیشنهاد نهایی FATF کشورهای اصلی عضو این گروه باید قوانین زیر را رعایت کنند:

هنگام ارسال پول، خدمات دهنده باید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - اطلاعات کامل و دقیق - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - ارسال کننده و اطلاعات کامل دریافت کننده را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - داشته باشد و این اطلاعات را به مقصد ارسال نماید. شرکت مقصد پول هم باید اطلاعات - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - کامل فرستنده را دریافت کرده و آن را همراه اطلاعات کامل و دقیق دریافت کننده ذخیره کند.

اطلاعات مورد نیاز برای انجام تراکنش توسط VASP ها موارد زیر را شامل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - می شود:

  • نام فرستنده (مشتری ارسال کننده پول)
  • شماره حساب فرستنده که از آن برای اجرای تراکنش استفاده شده است
  • آدرس فیزیکی (جغرافیایی) فرستنده، یا شماره ملی او، یا شماره شناسایی مشتری که بر اساس آن بتوان فرستنده را احراز - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - هویت کرد، یا تاریخ و زمان تولد
  • نام گیرنده
  • شماره حساب گیرنده که از آن برای اجرای تراکنش استفاده شده است

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان

گروه FATF سوء استفاده از دارایی های مجازی برای اعمال مجرمانه و تأمین مالی تروریسم را مشکلی جدی و فوری می داند و به کشورهای عضو، 12 ماه وقت داده است تا شرایط لازم برای اجرای این دستورالعمل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - را فراهم سازند.

قوانین جدید FATF حریم خصوصی کاربران حوزه رمزارز را نقض می کند

گفتنیست مؤسسه های مالی بین المللی معمولاً از این قوانین پیروی می کنند، ولی صنعت بلاکچین اجرای این موارد را ناقض ویژگی های اصلی رمزارزها از جمله حریم شخصی کاربران می داند. همچنین طبق راهکارهای جدید FATF حتی اگر فردی از کیف پول رمزارز برای کسب و کار استفاده کند، مشمول قوانین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - VASP خواهد شد و باید نسبت به دریافت مجوز - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - یا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - ثبت کسب و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - کارش اقدام کند.

البته تحلیلگران حوزه رمزارز می گویند دستورالعمل جدید FATF نه تنها شفافیت بیشتری را به همراه نخواهد داشت، بلکه باعث می شود خدمات دهندگان از ادامه فعالیت منع شوند یا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - فعالیت غیر قانونی و مخفیانه را در پیش بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone