🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27852.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شکایت هواوی از آمریکا به خاطر توقیف غیرقانونی تجهیزات

کشمکش های بین هواوی و دولت ترامپ ظاهرا به این زودی ها به پایان نمی رسد و در جدیدترین منازعه هواوی وزارت بازرگانی آمریکا را به توقیف غیرقانونی تجهیزات این شرکت متهم کرده است. بر ...

کشمکش های بین هواوی و دولت ترامپ ظاهرا به این زودی ها به پایان نمی رسد و در جدیدترین منازعه هواوی وزارت بازرگانی آمریکا را به توقیف غیرقانونی تجهیزات این شرکت متهم کرده است.

بر اساس این شکایت در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - تیر ماه ۱۳۹۵ یک سرور و سوییج اترنت هواوی برای انجام برخی آزمایشات از چین به آزمایشگاهی در کالیفرنیا ارسال شده. این تجهیزات پس از انجام آزمایشات دوباره به مقصد چین ارسال شده اما مقامات آمریکایی آنها را به بهانه بررسی مجوزهای صادراتی در آلاسکا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - توقیف کرده اند.

تجهیزات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - هواوی از دو سال قبل در انبار آمریکایی‌ها خاک می‌خورد

هواوی مدعی است که تمامی اطلاعات درخواستی را در اختیار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - مقامات آمریکایی قرار داده اما این کشور از بازگرداندن بسته خودداری می کند. مقامات امریکایی از آن زمان به تصمیم مشخصی درباره نیاز با عدم نیاز به مجوزهای صادرات نرسیده اند و تجهیزات این شرکت هنوز در انبارهای آلاسکا خاک می خورد. این در حالی است که به گفته هواوی در آن زمان نیازی به مجوز صادرات نبوده است.

وزارت بازرگانی هنوز به شکایت هواوی واکنشی نشان نداده اما کمپانی چینی با اشاره به تولید این تجهیزات در خارج از آمریکا و بازگرداندن آن به مقصد اولیه بر این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - باور است که بسته ارسالی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - در دسته بندی موارد نیازمند مجوز قرار نمی گیرد. این شرکت درخواست کرده سرور و سوییچ یا به مقصد ارسال - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - شوند یا وزارت بازرگانی دلایل ارسال غیرقانونی آن را مشخص سازد. تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان

هواوی سال گذشته در شکایتی دیگر دولت و کنگره آمریکا را به تحریم غیرقانونی، هک سرورها و سرقت ایمیل های محرمانه متهم کرده بود.به گفته چینی ها دولت و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - کنگره ایالات متحده با تحریم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - تجهیزات هواوی مانع استفاده شرکت های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - دیگر از تجهیزات اساسی و ضروری چینی شده اند.

هرچند وزارت بازرگانی برای قطع مراوده با هواوی ۹۰روز به شرکت های آمریکایی فرصت داده اما بسیاری از آنها از جمله گوگل و اینتل از کمپانی چینی فاصله گرفته اند؛ با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - این حال غول چینی روز گذشته از جدیدترین چیپست خود رونمایی کرد و در حال توسعه نسخه ای خاص از سیستم عامل اندروید با عنوان هانگ منگ است.

 

تماشا کنید: بررسی گوشی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنقر استان کردستان - میان رده هواوی پی 30 لایت توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone