🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27854.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جریمه اپل به خاطر کاهش خرید نمایشگر آیفون از سامسونگ

اپل برای نمایشگر گوشی‌های آیفون X خود با سامسونگ قراردادی امضا کرده که در آن به خرید یک تعداد حداقل نمایشگر از این شرکت متعهد شده بود. با فروش ضعیف آیفون‌ها، این شرکت نتوانسته تعداد ...

اپل برای نمایشگر گوشی‌های آیفون X خود با سامسونگ قراردادی امضا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - کرده که در آن به خرید یک تعداد حداقل نمایشگر از این شرکت متعهد شده بود. با فروش ضعیف آیفون‌ها، این شرکت نتوانسته تعداد نمایشگرهای خریداری شده از سامسونگ را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - به عدد داخل قرارداد برساند و حالا سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - از اپل خواسته که به خاطر برآورده نکردن شرایط حداقل خرید در قرارداد، جریمه چرداخت کند.

با توجه به اینکه سامسونگ یکه‌تاز بازار نمایشگرهای OLED موبایل است و با اختلاف فاحشی محصولاتش را بهتر از رقبا به فروش می‌رساند، اپل هم چاره‌ای جز استفاده از پنل‌های OLED سامسونگ برای تولید آیفون X نداشته است. در واقع آیفون X اولین اسمارت‌فون این شرکت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - است که از نمایشگر OLED استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان

با توجه به قرارداد بین دو شرکت، در سال 2017 سامسونگ قرار بوده 50 میلیون پنل و در سال 2018 تعداد 200 میلیون پنل برای تولیدات اپل فراهم کند. اما گزارشات مختلف حاکی از آن است که اپل سفارش نمایشگر از سامسونگ را به نصف کاهش داده است.

در این راستا همچنین گزارش شده که این دو شرکت مذاکرات متعددی در رابطه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - با جریمه اپل داشته‌اند. به نظر سامسونگ تقاضای پرداخت جریمه‌ای در حد چند صد میلیون - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - دلار دارد تا بتواند سرمایه‌گذاری‌های خود در کارخانه A3 که تولید نمایشگرهای اپل در آن انجام می‌شده را جبران کند.

از آنجایی که مطمئنا اپل مایل به پرداخت چنین جریمه سنگینی نیست پیشنهادات جایگزینی برای رهایی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - از آن به سامسونگ ارائه داده است که تامین نمایشگر OLED برای دیگر محصولاتشان مثل تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها از آن جمله هستند.

به نظر می‌رسد سامسونگ امیدوار بوده که تقاضا برای پنل‌های OLED این شرکت همچنان روند صعودی خود را حفظ کند و بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - همین اساس در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - سال 2017 قصد ساخت یک کارخانه super OLED را در چین داشت. این برنامه تولید نمایشگرهای OLED شرکت را 30 درصد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - افزایش می‌داد.

با این حال سال پیش گزارش شد که سامسونگ از سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری روی کارخانه جدید منصرف شده است. این موضوع به خاطر روند نامعلوم تقاضا در بازار موبایل بوده و احتمالا کاهش سفارشات اپل هم در تصمیم سامسونگ بی تاثیر نبوده است. باید دید سامسونگ در موضوع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رودبار استان گیلان - دریافت جریمه اپل چقدر جدی است و آیا می‌تواند مبلغ مورد نظرش را از این شرکت دریافت کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone