🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27858.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

موسس فاکسکان: به اپل توصیه می‌کنم محصولاتش را خارج از چین تولید کند

موسس شرکت فاکسکان؛ «تری گو» تائید کرد که اپل باید تولید محصولاتش را به خارج از چین منتقل کند. پیش از این هم «یانگ لیو» از مدیران شرکت تایوانی به اپل همین پیشنهاد را داده و ...

موسس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - شرکت فاکسکان؛ «تری گو» تائید کرد که اپل باید تولید محصولاتش را به خارج از چین منتقل کند. پیش از این هم «یانگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - لیو» از مدیران شرکت تایوانی به اپل همین پیشنهاد را داده و ادعا کرده بود که فاکسکان ظرفیت کافی برای تامین نیازهای تولیدی اپل را دارد و اپل باید برای فرار از تبعات جنگ تجاری بین چین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - و آمریکا سریعا تولید محصولاتش را از چین خارج کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ تری گو در این باره گفت:

من به اپل قویا پیشنهاد می‌کنم تولید محصولاتش را به تایوان منتقل کند. به نظرم شرایط این انتقال کاملا فراهم است.

فاکسکان از تولید کنندگان اصلی محصولات اپل است که بسیاری از آیفون‌های این شرکت را در ژنگ‌ژوی چین تولید می‌کند. با توجه به شدید شدن جنگ تجاری بین چین و آمریکا، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر انتقال تولیدات اپل از چین به کشوری دیگر وجود دارد، چرا که از انتهای ماه جاری میلادی قرار است آمریکا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - تعرفه مالیات 25 درصدی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - برای تعداد زیادی از محصولات اپل که در چین تولید می‌شود لحاظ کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس

اپل قبلا با تکیه بر این موضوع که اجرای  این تعرفه روی محصولات این شرکت باعث افت چشمگیر سهم این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - کشور در درآمدهای آمریکا خواهد شد، درخواست کرده بود که تعرفه 25 درصدی شامل محصولات آن نشود.

با همه اینها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - به نظر می‌رسد اپل مایل است تولید محصولاتش را به خارج از چین منتقل کند اگرچه گزینه بعدی ممکن است تایوان نباشد. گزارش شده که طی چند روز اخیر اپل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - از تامین کننده‌هایش از جمله فاکسکان خواسته تا امکان انتقال 15 تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - 30 درصد از تولیدات این شرکت از چین را مورد بررسی قرار دهند.

در حال حاضر اینطور به نظر می‌رسد که کشورهای هند و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر لارستان استان فارس - ویتنام گزینه‌های اصلی برای جایگزینی چین باشند و مکزیک، اندونزی و مالزی هم گزینه‌های بعدی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فاطمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** لباسشویی وست پوینت WMX71219 EC شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone