🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27859.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پایان تلگرام طلایی و هاتگرام؛ سرورها خاموش شدند

دادستان کل کشور به تازگی گفته بود که از ابتدای تیرماه باید شاهد تحول‌های قابل توجهی در فضای مجازی کشور باشیم. حالا و با آغاز تیر ماه، مدیران تلگرام طلایی و هاتگرام خبر داده‌اند که ...

دادستان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - کل کشور به تازگی گفته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - بود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - که از ابتدای تیرماه باید شاهد تحول‌های قابل توجهی در فضای مجازی کشور باشیم. حالا و با آغاز تیر ماه، مدیران تلگرام طلایی و هاتگرام خبر داده‌اند که سرورهای دو پوسته تلگرام را خاموش خواهند کرد.

یکی از مدیران تلگرام طلایی و هاتگرام اعلام کرده که قصد دارند تا یک پروژه بومی را به زودی به بازار عرضه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - کنند و به علت محدودیت سرورها تصمیم دارند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - تا در ابتدا زیرساخت نرم افزاری تلگرام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - و هاتگرام از این سرورها پاک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - شود. به گفته این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - مدیر پاک کردن سرورها می تواند منجر به راه اندازی پروژه بومی جدید آنها شود و قصد دارند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - تا نسخه بومی خود را در گوگل پلی نیز به تایید برسانند.این شخص که نامش فاش نشده، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تاکید کرده به احترام فضای قانونی کشور سرورهای این دو کلاینت تلگرام (هاتگرام-تلگرام طلایی) خاموش می‌شود:

«بنا داریم تا یک پروژه بومی رابه زودی به بازار عرضه کنیم اما چون در تعداد سرورها محدودیت داریم باید در ابتدا زیرساخت نرم افزاری تلگرام طلایی و هاتگرام از این سرورها پاک شود تا بتوانیم پروژه بومی را بر روی آن راه اندازی کنیم،همچنین نسخه بومی باید توسط گوگل پلی تایید شود.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان

او با تاکید بر اینکه هدف آنها از قطع کردن سرورهای تلگرام طلایی و هاتگرام از نسخه اصلی تلگرام تمکین به قانون داخلی کشور است تصریح کرده که ارتباط این دو کلاینت با نسخه اصلی تلگرام قطع می‌شود: «اپلیکیشن ها از روی گوشی کاربران به دلیل اینکه آرشیوشان حفظ شود، پاک نمی‌شود.»

گزارش‌های کاربران در فضای مجازی حاکی از آن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - است پایان کار این دو سرویس قطعی بوده و کاربران از شب گذشته نمی‌توانند از طریق این دو پیام‌رسان برای دیگر کاربران تلگرام پیام بفرستند. برخی از کاربران - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - از این موضوع که چرا تنها چند ساعت پیش از خاموشی همیشگی این دو برنامه اطلاع رسانی شده گلایه دارند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان

گفتنی است این دو پوسته تلگرامی نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - داشتند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - و با وجود اینکه بارها قرار بود که تعطیل شوند ولی مهلت فعالیت‌شان تمدید می‌شد، اتفاقی که به نظر می‌رسد این بار رخ نداده و منجر به تعطیلی همیشگی این دو - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - پوسته تلگرامی شده است.

پیش‌تر «ابوالحسن فیروزآبادی» رییس - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - مرکز ملی فضای مجازی اعلام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرده بود که ۲۵۰ میلیارد تومان پول برای مستقل شدن این دو برنامه لازم است و همچنین تاکید کرده بود که فعالیت این دو پیام رسان مانع از تحقق پیشرفت مدل‌های بومی نشده، ادعایی که مدیران پیام‌رسان‌های بومی با آن موافق نیستند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان
تلگرام طلایی و هاتگرام اخیرا توسط گوگل به عنوان بدافزار شناسایی می شدند

همچنین شایان ذکر است که فیروزآبادی آبان ماه ۹۷ خبر از مستقل شدن این دو پوسته تلگرامی داده بود، امری که کمی بعدتر توسط معاون وزیر ارتباطات - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - نیز تایید شد اما در نهایت تا امروز هم میسر نشد و این دو برنامه که اخیرا توسط گوگل پلی به عنوان بدافزار شناخته شده‌اند، برای همیشه خاموش شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پادمیرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
جسارتا شما کاظم آباد گلپایگان لباسشویی ویرپول FSCR10422 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در کاظم آباد شهر گلپایگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone