🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27837.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ایرفرانس اینترنت لای فای 100 مگابیت بر ثانیه در پروازها ارائه می‌دهد

استفاده از اینترنت در طول پرواز (البته اگر توسط خطوط هوایی ارائه شود) معمولاً ناپایدار است و سرعت پایینی دارد. اما فناوری لای فای شرکت اولِدکام می خواهد اینترنت سریع 100 مگابیتی را به پروازهای ...

استفاده از اینترنت در طول پرواز (البته اگر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - توسط خطوط هوایی ارائه شود) معمولاً ناپایدار است و سرعت پایینی دارد. اما فناوری لای فای شرکت اولِدکام می خواهد اینترنت سریع 100 مگابیتی را به پروازهای خطوط ایرفرانس  و KLM - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - بیاورد. در مقایسه باید گفت که سریع ترین وای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - فای ارائه شده در پروازهای داخلی ایالات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - متحده تنها 15 مگابیت بر ثانیه سرعت دارند.

وای فای از امواج الکترومغناطیس برای انتقال داده ها استفاده می کند اما LiFi روش کاملاً متفاوتی دارد و برای انتقال، از نور بهره می برد.

شرکت فرانسوی اولدکام نمونه ای از یک هواپیمای با ابعاد متوسط را که به لای فای مکس مجهز کرده بود به نمایشگاه هوایی بین المللی پاریس آورد. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - این از برندگان رقابت های یوبی سافت دعوت کرد تا لای فای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - مکس را آزمایش کنند. اولدکام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - قصد داشت به این طریق ثابت کند که این فناوری با وای فای عادی که در پروازها ارائه می شود تفاوت های قابل توجهی دارد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان

در صورتی که وعده اینترنت 100 مگابیت بر ثانیه ای اولد کام به ازای هر صندلی هواپیما محقق شود مسافران قادر خواهند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - شد ویدیوهای 4K را آنلاین مشاهده کنند و یا از محتوای واقعیت افزوده اینترنتی یا بازی های ویدیوی آنلاین لذت ببرند. به گفته اولدکام لای فای مکس تا انتهای سال 2019 در هواپیماهای خط هوایی ایرفرانس ارائه می شود.

البته این تکنولوژی خالی از ایراد هم نیست. سیگنال های منتقل شده با این فناوری در برابر نویزهای نوری آسیب پذیر هستند و برد کوتاه تر هم از دیگر معایب لای فای است. از سوی دیگر برخی معتقدند که لای فای از وای فای و یا بلوتوث هم امن تر است چرا که نور، بر خلاف امواج رادیویی توانایی عبور از دیوارها را ندارد.

به گفته اولدکام فناوری لای فای مکس می تواند حداکثر برد 24 متری داشته باشد. علاوه بر این با سرعت متوسط 40 تا 100 مگابیت بر ثانیه، بسیار گران قیمت تر از وای فای است. اولدکام قصد دارد در سال جاری میلادی پای این تکنولوژی را به اداره ها و منازل باز کند. در حال حاضر یک بسته شامل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کاشمر استان خراسان - یک ارسال کننده و یک دریافت کننده لای فای قیمتی 900 دلاری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone